Appel Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 3g-kort och soldriven lap-top? Fast då VET man ju att man inte kommer att ha ngn mottagning för nattgrind... EDIT: Känns som jag var 30sek för sen att trycka på sändknappen.. Citera
dekutree Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 En sak jag inte riktigt fattar är varför smala deltagare inte bulkar mer inför programmet. Efter sjutusen säsonger borde det ju inte direkt komma som en överraskning att man får leva i svält, och om man inte redan är tjock borde det ju vara läge att bli det. Är ju inte heller direkt svårt att från och med antagningsbesked köra pizza och glass varje dag så man får några kg extrafett att ta energi från. Antagligen för att dom vill visa upp sina slimmade, vältränade kroppar i tv.. dessutom kan man väl åka ut efter bara en vecka eller två, och då är man ju helt plötsligt bara fet. Citera
Jennez Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 dessutom kan man väl åka ut efter bara en vecka eller två, och då är man ju helt plötsligt bara fet. I know the feeling... Men kom igen nu! Personlig sak! Vad ska man ha med sig? Citera
Appel Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Mer seriöst så ser jag nog en yxa som en av de bättre sakerna att ta med sig. Kanske en sådan där Rambokniv med en jäkla massa småprylar i handtaget. Citera
eurythmech Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Pokerväska är väl asbra. Visst, man får en idiotisk stämpel som pokerfjanten som kom 3-4 år för sent, men man kan ju spela till sig delar i folks eventuella vinst, mat osv. Citera
TotalFarsa Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Personlig sak får väl bero på vad man vill åstadkomma. Antingen plockar man med sig något själviskt eller något som kan hjälpa gruppen. Hade nog lämnat buttpluggen hemma och tagit med yxan Citera
Appel Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Ett bra yxskaft kan användas till det mesta TF.......... Citera
dekutree Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Får man vet i förväg vem som ska delta? Isf kan man ju samordna så att ett helt kök tas med i princip.. nån tar 25kg ris, nån tar en kastrull osv osv.. Citera
mr_telefon Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Mer seriöst så ser jag nog en yxa som en av de bättre sakerna att ta med sig. Kanske en sådan där Rambokniv med en jäkla massa småprylar i handtaget. snarare MacGyver kniven... Rambokniven har nog mest döda som bästa egenskap. Citera
kraclob Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Nån beroendeframkallande drog vore nöt, bara få resterande deltagare hooked sen styr man dem som man vill. Citera
mr_telefon Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Nån beroendeframkallande drog vore nöt, bara få resterande deltagare hooked sen styr man dem som man vill. eller en pistol Citera
Verner18 Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 gameboy med tetris sen inte göra nått annat än att spela. man lär väl bli utröstad om man inte dödar några ödlor så gruppen får mat men 2-3v borde man få va kvar innan folk tröttnar iaf Citera
kraclob Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 eller en pistol Blir så jävla dålig stämmning då bara och att du måste ha den på dig hela tiden drogerna kan du bara gömma på lämpligt ställe. Citera
vuns187 Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 det finns nog gott om svamp på ön som du kan mixa i maten så alla trippar Citera
NikLasVegas Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Sjukt bra tråd. det handlar om att sätta sig upp mot allt och alla, göra så lite som möjligt, bli favorit bland tittarna, bilda pakter, backstabba och dubbelspela folk, skita i att bygga hyddor och sånt, bli utröstad, ligga och slappa på "andra sidan" och få gratis massage och dricka paraplydrinkar tänkandes på att man numera är en b/c-kändis, för att sedan komma tillbaka till röstningen och pakta ihop sig. personlig sak: en pinne ifall det inte finns någon på ön(då får man ovänner direkt) Citera
FriSoren Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Sjukt bra tråd. personlig sak: en pinne ifall det inte finns någon på ön(då får man ovänner direkt) :mrgreen: Citera
TotalFarsa Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 När jag tänker efter så skulle det nog bli en limpa cigg. Eld har jag sett att de brukar få igång på något jäkla vänster så den biten ska nog ordna sig... Vadå ta chansen att bättra sig? Citera
Mickel Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Varför inte en kortlek? Med lite tur får man igång ett homegame och spelar av dom andra maten Citera
heltok Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 25kg proteinbars är väl rätt bra värde i. går ju att sälja mot röster, när de andra inte lär sig skaffa mat får man bra förhandlingsläge. 25kg heroin lät som ett bra val också, men rätt hårda narkotikalagar i malaysia Citera
rAilFISH Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 sådär , sökt nu. Vem vill inte åka med Brinkestierna och Baren-Meral till Sunne och stöka sönder deras stadshotell liksom? Citera
papiPope Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Ta med godis för någon annan lär ju ta med sig viktigare saker, typ yxa, ved. Citera
popquee Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 "Ge mig 3 kokosnötter så skickar jag 3 kokosnötter till dig i morgon" Dagens, fan vad jag garvade, haha... Citera
Nidson Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Jag skulle ta med mig ett foto av Phil Gordon som håller i en lapp där det står "QoS är en megatomte". Citera
sexyterran Postad 8 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2008 tror stenhårt på gameboyet faktiskt... ehlt klart vad jag hade haft med mej. ...det eller en FET faktabok, gillar att bara suga in mej massa skön fakta och sånt trams Citera
Recommended Posts