AdslVerbe Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Nu har förväntningarna blivit alldeles för höga . Försent. Citera
K_MaN Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är. Enkelt, för att hans pengar har tagit slut Citera
zlarver Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är.Jag skulle aldrig ringa upp någon som jag vill att ska fortsätta spela och berätta om vilken fisk han är. (Säger inte att du är fisk, vet inte tillräckligt mycket om din spelstil, men om fi verkade ju tycka att du var bra värde om du nu gjorde så dåliga syner) inte alls overkill liksom...orka Citera
Hittapengarna Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är.Jag skulle aldrig ringa upp någon som jag vill att ska fortsätta spela och berätta om vilken fisk han är. (Säger inte att du är fisk, vet inte tillräckligt mycket om din spelstil, men om fi verkade ju tycka att du var bra värde om du nu gjorde så dåliga syner) ehm.. får mig att vilja sluta spela poker Citera
Krite69 Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 inte alls overkill liksom...orka ehm.. får mig att vilja sluta spela poker Obvs level era miffon =) Citera
jaroiten Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 sound or it never happened Citera
HSvensson Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 sound or it never happened . Citera
HughHefner Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 sound or it never happened +1 Citera
Laser Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 sound or it never happened[/Quote] +1 Citera
AdslVerbe Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Känns som jag måste avbryta prenumerationen på denna tråd snart . Hehe Vill nån vara vänlig och pm:a mej när det kommer ljud? edit: btw +1 Citera
jaroiten Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 +1 Så hur många plus är vi på totalt nu? 10? 15? Citera
IRLsucks Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 +1, rör på fläsket annars har jag slösat mitt liv med att läsa 5 sidor där det står +1 Citera
Recommended Posts