Gå till innehåll

Uppringd av motståndaren


gEeWhiZm8

Recommended Posts

Fyfan, jag hatar den här tråden så innerligt. Det var lite lustigt att läsa första inlägget, sen har ingenting hänt alls. Trots det är den bland de senaste inläggen hela tiden och jag min dumme fan klickar in mig gång på gång. Jag måste skaffa mig ett liv.

...och vad tror du att du fick mej att göra nu???...jo, gå in och läsa i denna just nu meningslösa tråd :mrgreen:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har en polare som spelar in alla samtal han får, ifall att någon skulle säga något roligt (lite väääääl men inte mindre sant för det).

Så there is a possibility.

 

Sorry alla som gick in pga det här, precis som mig, klickar in varje gång jag ser att den åker upp i "nyaste inläggen"....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
TS är från Kaaaaaaliiiix. Ett samtal på 5 minuter med en kalixbo skulle i övriga landet ta max 1 minut. :mrgreen:

 

En "rolig" historia:

På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer slå av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten:

-Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita!

Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger:

-Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee.... :mrgreen:

 

Lyssna bara på Peter Eriksson, miljöpartiets språkrör, han är från Kalix!

 

Upp med ljudfilen bara! :twisted:

 

Heja Kalix!

 

hahaha. Den här historen är ju för fan i samma klass som ts. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

har han inte lagt upp den ännu så lär det inte hända heller...........

 

... jag kan kanske lägga upp en rolig fil där vi ringer upp en polare och låtsas vara från stars och säger att hans konto blivit fryst för att han har anklagats för fusk :) ganska rolig kommentar som polaren fäller då han säger "ne men detta är ju fan helst absurt. asså det kan ju vara nån snubbe från typ finland med sämre kort än mig som ringt och klagat typ. asså det kan ju va så"

 

 

edit: så jävla kul när polaren säger "sen senast jag blev avstängd har jag bara spelat typ 6-7 sngs.. ahh jag har faktiskt vunnit typ 4-5 .. kanske förlorat nån" hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...