AdslVerbe Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Fyfan, jag hatar den här tråden så innerligt. Det var lite lustigt att läsa första inlägget, sen har ingenting hänt alls. Trots det är den bland de senaste inläggen hela tiden och jag min dumme fan klickar in mig gång på gång. Jag måste skaffa mig ett liv. ...och vad tror du att du fick mej att göra nu???...jo, gå in och läsa i denna just nu meningslösa tråd . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 ...och vad tror du att du fick mej att göra nu???...jo, gå in och läsa i denna just nu meningslösa tråd . haha samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Fyfan, jag hatar den här tråden så innerligt. Det var lite lustigt att läsa första inlägget, sen har ingenting hänt alls. Trots det är den bland de senaste inläggen hela tiden och jag min dumme fan klickar in mig gång på gång. Jag måste skaffa mig ett liv. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Man borde ringa upp de som gör dåliga syner o som inte vinner. Bara för o balansera det hela o spela optimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Man borde ringa upp de som gör dåliga syner o som inte vinner. Bara för o balansera det hela o spela optimalt. lol skicka sms da? det borde väl finnas i ens range? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beirut_kid Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 didnt happen. Han hittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 didnt happen. Han hittar på. no shit, sherlock:-) btw, sry till alla som går in och läser nu, haha:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
per-rock Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 jag kan inte vänta längreee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Jag har en polare som spelar in alla samtal han får, ifall att någon skulle säga något roligt (lite väääääl men inte mindre sant för det). Så there is a possibility. Sorry alla som gick in pga det här, precis som mig, klickar in varje gång jag ser att den åker upp i "nyaste inläggen".... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Kan nån mod låsa den här tråden plz? Har avbrutit pren men va fan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Kan nån mod låsa den här tråden plz? Har avbrutit pren men va fan.... bra att du skrev det jag skulle så jag slapp. men nu blev det inlägg iallafall. fredagskvällar är inte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dannepojken Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Troll post Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 tänk att han ringde honom,,,, lol... bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Kanske dags att starta en omröstning. Kan vi stämpla OP som mytoman for life och glömma denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Upp med den nu för visst finns det en fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Upp med den nu för visst finns det en fil? Klart det finns. Vill du ha Jordgubb eller vanilj ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 hihih, ggwp Larzzon! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 TS är från Kaaaaaaliiiix. Ett samtal på 5 minuter med en kalixbo skulle i övriga landet ta max 1 minut. En "rolig" historia: På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer slå av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten: -Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita! Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger: -Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee.... Lyssna bara på Peter Eriksson, miljöpartiets språkrör, han är från Kalix! Upp med ljudfilen bara! Heja Kalix! hahaha. Den här historen är ju för fan i samma klass som ts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Hur fan kan den inte ha kommit upp än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 för att det helt enkelt är påhittat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alessandro Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 har han inte lagt upp den ännu så lär det inte hända heller........... ... jag kan kanske lägga upp en rolig fil där vi ringer upp en polare och låtsas vara från stars och säger att hans konto blivit fryst för att han har anklagats för fusk ganska rolig kommentar som polaren fäller då han säger "ne men detta är ju fan helst absurt. asså det kan ju vara nån snubbe från typ finland med sämre kort än mig som ringt och klagat typ. asså det kan ju va så" edit: så jävla kul när polaren säger "sen senast jag blev avstängd har jag bara spelat typ 6-7 sngs.. ahh jag har faktiskt vunnit typ 4-5 .. kanske förlorat nån" hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Haha men hur många gånger har man inte velat ringa upp nån idiot och berätta för honom hur dålig han är då? alingetexas: lägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattiaz Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Du måste ha hunnit fixa samtalet nu? bumb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts