gEeWhiZm8 Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Okej det här är nog det roligaste jag varit med om i min pokerkarriär Jag satt just nyss och spela 25/50kr HU på SvS, en sätter sig för 2k som jag gular efter ett tag när jag synar hans all in med bottenparet då han hade färgdrag. Då efter 5 minuter så ringer ett skyddat nr till min telefon, jag svarar "joakim", och det första jag hör är "Hur fan är det så att alla som bor utanför stockholm är dum i huvudet? Hur faan kan du syna med 3an?" Så det visar sig att killen jag nyss spelade mot har googlat mitt nick, hittat mitt IRL namn och sökt på det på hitta.se och ringt mig. Så vi snackar i typ 5 minuter, han frågar uti vad för böcker jag har läst och sånt eller om jag bara kör på känsla osv. Och ja, jag lyckades spela in samtalet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Haha skön snubbe, det ska jag också börja göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 i loled and camed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Upload! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Du spelar in ett roligt samtal, berättar om samtalet men du laddar inte upp samtalet? crazy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 HAHA! snälla snälla få upp samtalet på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Priceless Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Kan du vara snäll och lägga upp samtalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 lool, .. skön kille o ringer upp motståndaren o berättar hur kass han är ;D hahah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Säkert en jävla skitsyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Säkert en jävla skitsyn. Och här har vi fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Haha, du måååste ju lägga upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Och ja, jag lyckades spela in samtalet Hur lyckades du spela in samtalet? Spelar du in alla samtal du får? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Så det visar sig att killen jag nyss spelade mot har googlat mitt nick, hittat mitt IRL namn och sökt på det på hitta.se och ringt mig. Så vi snackar i typ 5 minuter, han frågar uti vad för böcker jag har läst och sånt eller om jag bara kör på känsla osv.TS är från Kaaaaaaliiiix. Ett samtal på 5 minuter med en kalixbo skulle i övriga landet ta max 1 minut. En "rolig" historia: På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer slå av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten: -Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita! Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger: -Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee.... Lyssna bara på Peter Eriksson, miljöpartiets språkrör, han är från Kalix! Upp med ljudfilen bara! Heja Kalix! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tikkster Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Kan man banna motståndarna från att ringa upp en på något sätt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Vem spelar in sina samtal? Är det nåt man gör när man har sån där internettelefoni? Hänger inte med riktigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Klart jag blev lack...med min tajta image så ska han ju bara inte syna med bottom pair. Ska f-n sluta lira på SvS och satsa på Everst. Blir iofs lite dyrare teleräkning när jag måste ringa franska och italienska tomtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Klart jag blev lack...med min tajta image så ska han ju bara inte syna med bottom pair.Ska f-n sluta lira på SvS och satsa på Everst. Blir iofs lite dyrare teleräkning när jag måste ringa franska och italienska tomtar... lololol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Är det verkligen lagligt att spela in utan den andres vetskap? Om svaret är ja så: :-D :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 haha det här är bara för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Är det verkligen lagligt att spela in utan den andres vetskap? Om svaret är ja så: :-D :mrgreen: Ja det är lagligt, om du själv deltar i samtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 TS är från Kaaaaaaliiiix. Ett samtal på 5 minuter med en kalixbo skulle i övriga landet ta max 1 minut. En "rolig" historia: På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer så av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten: -Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita! Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger: -Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee.... Lyssna bara på Peter Eriksson, miljöpartiets språkrör, han är från Kalix! Upp med ljudfilen bara! Heja Kalix! HAHA, fyfan vad rolig historia! :-D Kalixbo måste fan vara sköna, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Hur lyckades du spela in samtalet? Spelar du in alla samtal du får? Haha nä men när jag insåg att det var från min motståndare så var jag ju tvungen att spela in. Haha, du måååste ju lägga upp det. Jag har försökt men min dator <-> mobil kabel funkar inte så jag måste göra det hos en polare :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts