EmWi Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Nu spelade jag precis ett set med Sngs. Precis när blindsen når 50/100 dör OnGame nätverket. Efter flera minuter kommer det igång igen och blindsen är höga. Kommer otm i dem. HeyPoker skall kolla om OnGame ersätter mig för dessa sit and goes. Annars skulle de själva göra det. Blev för första gången jävligt glad av ett fel. Det är trevligt att se att något företag har kundservice och står för fel som inträffar. Inte ofta en enskild site tar ansvar för ett nätverksfel. En stor eloge och ett stort tack till HeyPoker! Citera
heltok Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Alla spelar helt galet och synar med 97off osv. Jag tappar alla inköp pga detta. När pratar med HeyPoker säger dem att de skall kolla upp med OnGame om de ersätter. Annars skall dem ta det ur egen ficka. lol? Citera
EmWi Postad 6 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Ja ibland blir det roligt det man skriver. Och man får väl skylla sig själv då man inte läser igenom det man skrivit mer noggrant. Men jag hoppas iaf att själva andemeningen i min text går fram. För det är inte alla enskilda siter som tar på sig ett nätverksfel på detta sätt. När jag blev bemött på det här sättet av HeyPoker som bara rent ut säger att dem står för sitt fel blev jag oerhört glad. Därför kanske jag skrev lite förhastat. Ber om ursäkt för om mitt dåliga skriveri gjorde att den verkliga meningen med mitt inlägg inte gick fram. Citera
Les_Playcool Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 mmm, du kommer snart uppleva Heypokers dåliga sidor. Deras Vip-Shop fungerar inte. Jag beställde mina varor under juni-månad hos de. Man lovade mig att varorna senast skulle dyka upp under augustimånad. Nu är det oktober och varorna har fortfarande inte kommit trots att jag har varit i kontakt med de flera gånger. Vet att andra har upplevt samma sak och därför lämnat nätverket. Lyd mitt råd och hitta en annan sida att spela på. Heypoker är inte att lita på! Citera
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Heypoker säger mycket. Dem behöver inte ha nån intention att återgälda dig om inte ongame står för det. Polaren har väntat på en klocka från deras VIP shop i över ett halvår och då är ändå han den som rakear mest på hela Hey. Citera
rymz2008 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Heypoker säger mycket. Dem behöver inte ha nån intention att återgälda dig om inte ongame står för det. Polaren har väntat på en klocka från deras VIP shop i över ett halvår och då är ändå han den som rakear mest på hela Hey. Stäm dom? Citera
calloway Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Heypoker säger mycket. Dem behöver inte ha nån intention att återgälda dig om inte ongame står för det. Polaren har väntat på en klocka från deras VIP shop i över ett halvår och då är ändå han den som rakear mest på hela Hey. Kan du utveckla det där lite närmare? Shopen är väl från deras egen budget o inget ongame har med att göra? Citera
EmWi Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 de säger att en ny shop skall vara uppe om 2 veckor ( nu 1 vecka ). Så jag får väl återkomma då eftersom jag skall lägga en beställning då. Fram till nu har de iaf hållit sina löften mot mig. Citera
HeySupport Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Hej alla sköna lirare! Vi ber ännu en gång om ursäkt för vårat strul i Vip-shopen. Ni som inte har fått en riktig förklaring ska få den nu. Vi som jobbar med heypoker idag började i Juni månad detta året. Innan dess så fanns det i stort sett ingen som arbetade med supporten, shopen eller uppdaterade hemsidan. Vi har beställningar från Januari, och det är en del vill jag lova! Alla spelarna som inte fick sina beställningar och inte heller fick sina player points avdragna gjorde dessutom multipla beställningar. Vi har alltså en otroligt stor lista på ordrar där spelare väntar på sina produkter. Vi har manuellt raderat ordrar som är dubbletter och även manuellt dragit av vip för varje köp, detta har givetvis tagit oss en himla lång tid. Vi började göra utskick direkt då vi tog över Heypoker, redan i juli månad hade vi skickat ut en stor del av de väntade beställningar. Vi gör nu nya utskick flera gånger i månaden och inom kort bör vi vara tillbaka med endast nyinkomna beställningar. Under V.41 och V.42 kommer vi äntligen att skicka ut de sista långtidsväntande beställningarna. Har ni frågor ang. er beställning tveka inte att skriva till oss på shop@heypoker.com. Det är mycket som händer på Heypoker idag. När det gäller Heyshop så kommer den att automatiskt uppdateras så att det inte ligger produkter som utgått från lager vilket såklart då ger problem och player points kommer att dras av automatiskt så att vi blir av med dubblett beställningar. Heypoker säger mycket. Dem behöver inte ha nån intention att återgälda dig om inte ongame står för det. Polaren har väntat på en klocka från deras VIP shop i över ett halvår och då är ändå han den som rakear mest på hela Hey. När det gäller spelaren som inte fått sin klocka är det en ganska lång historia men för att dra en lång historia kort så skall jag säga att det bolaget vi använder oss av vid inköp av produkter till shoppen har i sin tur använt sig av ett klockbolag som efter otroligt många ”konstiga” bortförklaringar slutligen nyligen meddelar att de tvingas gå i konkurs. Spelaren som vi har haft tät kontakt med under hela tiden kontaktades, det bestäms att en Heypoker representant möter upp spelaren vid en lokal klockaffär och köper en klocka till spelaren på direkten. Hoppas att ni har fått en inblick i av vad som har hänt och att ni kan hitta förtroendet igen. Tack för tålamodet ni har visat. Mvh, Heypoker.com Citera
zlarver Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Spelaren i fråga har fått sin klocka...... Ge det lite tid så fixar sig nog allting snart för alla inblandade. Citera
kraclob Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Kan du utveckla det där lite närmare? Shopen är väl från deras egen budget o inget ongame har med att göra? Menade på att som det jag tolkat från det jag fått höra utav zlarvern var att det var mycket snack men inget hände och om man orkar snacka ur sig det i ett halvår är nog inte steget så långt till att säga att dem tar ur egen kassa om ongame inte återgäldar och sen hoppas dem på ongame ska fixa det. Nu har supporten dock förklarat allt och jag köper det. Stämmer bra överens med det jag hört utom detaljerna om konkursen. Citera
kraclob Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Konkurs? Läst Heysupports svar i denna tråd? Citera
freddex1989 Postad 25 November , 2016 Rapport Postad 25 November , 2016 Bäste Heypoker spelare Observera att Heypoker kommer att stänga ner den 14:e December 2016. Var vänlig och logga in på ditt Heypoker-konto för att begära ett uttag på eventuella pengar innan den 10:e december 2016. Vi vill välkomna dig att spela på Heypokers systersida redbet.com! För vidare information vänligen kontakta vår kundtjänst. Hälsningar, Heypoker https://www.heypoker.com/sv/casino/promotions/close_down --- Har ni pengar på HeyPoker? Glöm inte att rädda degen innan den är borta. Jag hade lite pengar som jag räddade. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.