ulaf Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Jag förespråkade också all-in i vår diskussion. Mina motståndares argument var att det fanns extra sponsorpengar att räkna med om man går till finalbord (tror inte själv att det är riktigt sant) och att man kan raise-folda mot polaren. Dessutom tror de inte att motståndarna skulle slå om med sämre händer (jag betvivlar det). Citera
Rebonius Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Ulaf, sätt dig och spela mot din polare genast! Citera
ulaf Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Kan avslöja att polaren har många poster här! Citera
gdaily Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Mina motståndares argument var att det fanns extra sponsorpengar att räkna med om man går till finalbord (tror inte själv att det är riktigt sant)Om det är ett "standard FTP-proffs" så är det definitivt så, de får betala sina inköp själva men får rejäla bonusar för finalbord, förstaplatser, omslag på tidningar och liknande. Ett vettigt proffs-upplägg faktiskt. Citera
Recommended Posts