Gå till innehåll

Willros Hu Challenge


KOllopFiSH

Recommended Posts

Hej alla pokergrinder ;)

jag startar här en ny tråd för alla er som vill utmana honom.

han kan fara o lira ikväll :) e bässt privat tycker jag potterna kan bli stora ochså ibland men ha fan inte vunne :) bli så att han bettar ut sig själv så fort man ha fått i sig nåra öl :) men ibland så funka det ochså :) som sagt så kan ni anmäla er här så kommer jag lr WILLROS ta hand om eran anmälning och sätta och en tid och limit på SVS tack på förhand.

anmälan ser ut såhär

NICK/WILLROSHUSVS önskad limit och WILLROS Bbestämmer sedan vuilken tid ni kan spela på.

LYCKA TILL :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla pokergrinder ;)

jag startar här en ny tråd för alla er som vill utmana honom.

han kan fara o lira ikväll :) e bässt privat tycker jag potterna kan bli stora ochså ibland men ha fan inte vunne :) bli så att han bettar ut sig själv så fort man ha fått i sig nåra öl :) men ibland så funka det ochså :) som sagt så kan ni anmäla er här så kommer jag lr WILLROS ta hand om eran anmälning och sätta och en tid och limit på SVS tack på förhand.

anmälan ser ut såhär

NICK/WILLROSHUSVS önskad limit och WILLROS Bbestämmer sedan vuilken tid ni kan spela på.

LYCKA TILL :-)

 

HAHAHHA det var de roligaste!!! :-D S

 

Sjukt inlägg, fattar knappt vad du skriver..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ber om ursäkt å WILLROS vägnar. som ni förstår måste han samla sig nu efter en stor utdraging från pkrplayas sida. förhoppningsvis kommer han samla sig nog för att vi ska få se mer av hans spel och lite trashtalk kanske han kan bjuda på också.

såhär gick handen till;

efter 3bet pre så kommer brädan 336 . spelarna raisar saftigt och pkrplaya synar bara. sedan kommer ödeskortet 6 och matchen är avgjord. pkrplaya sög nämligen ut på 2outarn som vi alla vet. men som brun son skulle sagt "that´s poker folks"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...