Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 413
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kommer från mina två tyngsta och värsta månader någonsin pokermässigt. Jag har förlorat stora delar av rullen och även min vinnande mentalitet. Jag har tiltat okontrollerat, struntat i pengarnas värde och haft en otur utan dess like. Jag vet inte exakt hur mycket jag har backat men jag är ca 60k sek från ath. Det är mkt mtp nivåerna jag har spelat.

Jag har noll förtroende i mitt spel för tillfället och det känns ganska hopplöst. I frustration från dagens spel och min största förlustdag nånsin ($2800) så plockade jag ut allt från alla pokersidor för en paus. Kommer inte lira något alls förrän min rakeback på ipoker trillar in i början av okt. Jag räknar med nånstans mellan $1500 och $3000. När den trillat in kommer jag sätta in så att $5k finns på siten. Jag kommer då att spela hela oktober på NL100-PLO100, inte en hand på högre nivåer oavsett resultat. Jag måste få koll på spelet igen om jag ens ska förtsätta.

Känner jag att det inte funkar så kommer jag att sluta med poker för gott och hitta andra saker att slösa min tid på.

Shit!!! Trodde nästan inte det kunde hända dej.

Hoppas "demonerna" lämnar dej. GL

Postad

Idag tjuvstartade jag faktiskt spelet lite på pokerstars.. Lirade inte högre än NL100 och PLO100 iaf, det svängde lite men jag slutade ca 280 upp vilket självklart var trevligt. Jag låg dryga 400 upp några händer innan slutet då jag gjorde en väldigt marginell syn mot en fisk på bordet.. Satte honom på set i 2or eller donkbluff, han hade set och potten skeppades åt fel håll. Utöver detta lirade jag ganska så bra tkr jag, hade en till pott där jag borde kommit undan på river. Hade AT på TTxxK där både fi och jag var djupa, fick en crai i ansiktet på river och det luktade KK lång väg, orkade inte folda dock och kåken skeppade 400bb potten.

Imorrn blir det golfrunda och lite annat smått och gott.

Postad
har du kollat på några anime serier sture? Finns ju en hel del att plocka av där. Hunter x Hunter, Berserk och Samurai Champloo är exempel på några riktigt bra.

Är inte så mkt för såna där serier faktiskt.. Men tack för visat intresse :-)

Postad

Smygspelat lite mer idag och plussat lite över 200 igen. NL100 går ganska knackigt och det känns som jag överanalyserar händer och spelar för agressivt och spekulativt. Måste få ordning på det nu inför oktober som ska blir en sanslös grind på nivån i fråga..

Det mest vinstgivande spelet för dagen var lustigt nog nåt jag nästan aldrig spelat. Lirade 5/10 limit holdem nån timme. Asså jag folk verkar ju vara fullständiga retards på nivån. Var en pott där jag spelade Q9s stenhårt på JTx bräda där jag också hade färgdraget. Jag capade varje gata och när jag kastade in en sista desperat bluff på river när jag missat och brädan var JTxTJ fick jag syn av 69o för en pott på över 20bb.. Kanske kan vara ett spel att titta lite närmare på i framtiden..

Postad
Är inte så mkt för såna där serier faktiskt.. Men tack för visat intresse :-)

En serie jag tyckte var riktigt bra var the black donellys. Efter jag sett första avsnittet kunde jag inte sluta kolla. Tror jag såg hela serien på två dagar. :shock:

Postad

:heart: Gillar att folk börjar levla varandra på dagisnivå här i dagboken, det sätter lite färg på det hela :-)

Lirade 2 turrar för ovanlighetens skull, en $22 hu och en $22 1r1a på stars. Torskade bubbelmatchen i hu turren ganska kallt och strax innan pengarna i den andra, förstår inte varför jag ens försöker..:rolleyes:

Imorn börjar iaf den seriösa väntan på rb+bonus på ipoker, hoppas de går undan så vansinnesgrinden kan påbörjas.. Ska experimentera lite med hur många bord jag klarar av samtidigt för att få in så många händer som möjligt. Tror till och med att fler bord kan vara bra för mitt spel atm eftersom det ger mig mindre tid att överanalysera och hitta hjältesyner :roll: Huvudmålet med oktober är att hitta tillbaka till mitt vinnande spel och sluta kasta bort pengar som om det vore förbrukade luder. Riktigt taggad på att komma igång.

Postad

Vet inte om jag missat det, men hur kommer det sig att du valde att sluta på SvS?

Jag har iofs spelat ytterst lite mot dig, men du höll hög klass vad jag minns på 5/10.

GL med nystarten eller vad man ska kalla det.

Postad
Vet inte om jag missat det, men hur kommer det sig att du valde att sluta på SvS?

Jag har iofs spelat ytterst lite mot dig, men du höll hög klass vad jag minns på 5/10.

GL med nystarten eller vad man ska kalla det.

Har ganska länge varit väldigt trött på sidan.. Kass layout och massa buggar. Antar att bägaren svämmade över lite efter ett misslyckat skott på 25/50 där jag förmodligen inte kunnat vinna ens om jag såg allas hålkort. I ren frustration så cashade jag ut allt jag hade inne. I samma veva fick jag en okej deal på ipoker och tänkte ge det en chans. Får se hur det utvecklar sig, på nåt sätt känns svs fortfarande som "hemma" om man säger så. Förmodligen kommer jag lira där i framtiden igen, men oktober ut ska jag ge ipoker en seriös chans.

• Skapa nytt...