Gå till innehåll

Lås denna tack


sturedenstore

Recommended Posts

Måste vara uppdateringsriggen :(

 

Måste fan vara det.. Hade väl inte årets tableselection iofs.. Satt ur poss på de där jävla telefonnumret som var på spewtardaggrohumör.. Problemet var bara att jag inte fick en enda hand mot han och därmed torskade alla 3,4-betade potter vi spelade, sånt kostar helt enkelt. Sen verkade han ju ha eller dra ut till nötter i samtliga potter också vilket gjorde det hela lite knepigt.

 

Är du even ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 413
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blandar med 10/20, orkar inte variansen riktigt än. Svårt att få igång 5 bord på 25/50 också.

 

Okok, men med dina resultat så dröjer det nog inte länge förrän du blir bekväm även där.

 

Va lustigt, han va helt sjukt lugn på mitt bord, glömde nästan bort att han var där.. Antar att han iof anpassar sitt spel, men överdrivet passiv då iaf.

 

 

Annars spelar han väl 29/15 nånting..

 

Låter ju skitkonstigt.. På mitt bord så 3-betade i stort sett varje pott och spelade nästan löjligt aggressivt. Han kan möjligtvis han anpassat sig, men så stor skillnad borde det ju inte vara på borden direkt.. Det kanske finns en så enkel förklaring som att han helt enkelt plockade nötter var och varannan hand på mitt bord och var jättekall på ditt, men vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag är spelberoende, iaf lite.. Lirade ytterligare en session för att försöka reparera dagens svarta hål. Återigen gick de ganska så fint då jag plussade runt 4k. Alltså plockat igen drygt 5k av de 8 jag var back, känns ju skapligt. Nu vet jag dock inte om jag vågar spela mera då det förmodligen slutar i katastrof.. Kanske lirar några turrar bara, kanske sverigerankingen och 500kr texas eller nåt.

 

EDIT: Det blir lite turrar.. Kör 100kr rebuy, sverigerankingen och 500kr texas. Klonka tre ggr plzzzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar ju fint i 100kr rebuy.. Är inne för 500 efter att ha sprungit in i AA med JJ osv. Sen kommer denna för chiplead med 22 kvar:

 

BB med JJ ca 6400 i stacken på 100/200. UTG+2 som täcker mig öppnar för 1200 (lol) knappen ca 6000 synar (lol) jag pushar. UTG+2 instasynar med AQ som träffar turn. Blä liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fin stack i sverigerankingen så kom en semiintressant hand där jag valde att gambla lite för att få finfin stack.. Jag BB med 77 ca 11k i stacken på 150/300 A25. Mittposs höjer till 1500 med ca 3k i stacken och knappen som precis torskat en stor pott ställer med knappt 4k. Jag väljer att syna och bygga stor stack, är uppe mot AK och AT, jag står inte.

 

EDIT: 500kr texas är lika kall och brutal som vanligt.. En hand har jag träffat AK i höjd pott på A34 bräda, var obv uppe mot A3, vad annars. Lever men är short.

 

EDIT2: Dubblade i 500kr med AT vs nån idiot som tyckte 22 var fin att syna med. Åkte på en smäll i sverigerankingen dock, resteal med A5 sprang in i AQ. Floppen 89J turn lyckas man hitta 5an en gång i livet liksom, pang river T. Lifesupport nu.

 

Jaaa döö turneringspoker.. är ju så tråkigt när man inte kan vinna en flipp, 70/30, blir setupad och tvingas ställa AJ med 10bb bara för att titta på JJ som står 100 ggr av 100 i händerna på fi.. Varför försöker man ens, det frågar jag mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja nu var det över för den här gången igen.. Hur många gånger har man inte sagt till sig själv efter en misslyckad turregrind att man är färdig med skiten för gott? Varför ens försöka spela turrar när resultatet ständigt är det samma? Det är ett faktum att man måste vinna några coins för att vinna en turre, varför ger jag mig då in i leken? Kan man inte ens vinna en 70/30 så blir det ganska så svårt att plocka en 3-4 coins i rad. Så nu säger jag det igen och vet mycket väl att jag snackar skit att jag har spelat mitt livs sista turre.

 

Dagen är iaf inte lika mycket back som den ett tag var. Halverade skadan och slutar på ca 4k back. Hade bara varit typ 2500 om det inte vore för äckelturrar men men. Nya tag imorgon, bara att hoppa upp på hästen igen, fakk mai life osvosv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag tränat och lirat en kort session poker. Plussade ca 1500 och har blivit kallad både nit och turåsna.. Vet inte vilket som gör mest ont. Nu ska jag käka lunch, håller på att tillaga lite kyckling med ris, ska bli intressant att se resultatet.. Lunchen kommer sedan att avnjutas (?) till alla de nya serier som kommit nu på dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en session till nu på dagen, började kasst och jag var semikall och tog en del marginella syner och beslut. Var efter nån timme runt 4k ner. Sen sprang jag som en gud mot slutet när jag hittade 88 på 8KK84 bräda, sen hittade jag också ett topset mot överpar så ordningen var återställd. Slutar ca 700 upp på eftermiddagen. Blir väl förmodligen en session till ikväll antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...