affe2000 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 haha, satt med a5 på handen på svenskaspel och väntade på floppen när 5a5 kommer på wsope. eh 5a6 var det ju... Great story... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Great story... Som fan!! Vill du ha hh? kanske ska ta det i pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Helt sjuk hand just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripsson Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Forza forza!! Varför går han från bordet hela tiden?? De andra är väl inte riktigt lika roliga att prata med som tjejen och kompisarna i publiken. Måste ju vara bra trött på den där stolen efter att ha suttit i den 12 timmar per dag i 4 dagar eller vad det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Hur långt är breaket nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Vafan, började precis kolla, så blir det middagspaus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Hur långt är breaket nu? Två timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Två timmar men skärpning, vafan big & co kan man smälla på 20 min på donken, ska dom käka 5 rätters eller, plus dessert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 vad fan är det för frilla devilfish ligger inne med? LOL roflmao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 men skärpning, vafan big & co kan man smälla på 20 min på donken, ska dom käka 5 rätters eller, plus dessert Ja eller som EPT-london förra året då middagen var vid bordet och utan paus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 men skärpning, vafan big & co kan man smälla på 20 min på donken, ska dom käka 5 rätters eller, plus dessert haha, jaa, ta bort brickan med pengar och ersätt den med en bricka med mängda CHEESE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 vad fan är det för frilla devilfish ligger inne med? LOL roflmao Om han har en 22-årig flickvän så försöker han väl så gott det går.. men han är ju inte med i WSOPE längre så who cares? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Ja eller som EPT-london förra året då middagen var vid bordet och utan paus... Det är väl negranu som är vegan som måste ha special kost, ryssarna kör väl en liter vodka eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cvendel Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Det är väl negranu som är vegan som måste ha special kost, ryssarna kör väl en liter vodka eller nåt Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Game on om 10 minuter! =) Go Bengt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Negreanu är mycket short nu, knuffa ut honom till att börja med Sen tar vi Juanda och har en pallplats, bra plan tycker jag. Sverige mot Ryssland, en "klassisk kamp". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Alltså, kan ni höra spelarnas röster eller är det bara kommentatorn (med extremt svagt ljud fr spelarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 är sonnert sämst eller har jag inte tittat länge nog? sonner raise button ryssen reraise sonnert fold. Repeat 55 times. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Är det för nån annan än mig som det ekar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 är sonnert sämst eller har jag inte tittat länge nog? sonner raise button ryssen reraise sonnert fold. Repeat 55 times. Du har rätt, Sonnert är sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Du har rätt, Sonnert är sämst... Tänkte väl det, han verkar kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 är det bara jag eller är det inte riktigt segt finalbord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Gogo Bengt! Satt bredvid honom under cosmo-sm och trevligare kille får man leta efter. Vore så skönt om han tog collusion-ryssarna... Nja, kanske inte ska va sån men inte snyggt å snacka ryska vid bordet, dessutom verkar dom ointresserade av att bråka med varann så länge som jag kollat. Lite softplay-varning eller så är det bara big stacks som håller sig ifrån varann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 EDIT: det var inget:) Skönt att se att Bengt verkligen verkar spela för seger nu iaf. Fick intrycket innan att han mest försökte ta sig upp någon plats i pris. Gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Sonnert känns riktigt het just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts