neesco Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Reagerade också på det. Hade jag varit ckingusc hade jag bett om Xk extra av liberace som var beredd att ge upp en massa mer. Han är ju den enda som inte bett om något extra. Störtsjukt att ingen tar för sig, rör sig trots allt om 100k, de kanske till och med kunde plockat lib på 100k till. AJK insåg ju att det var free money till slut och fick 30k till men varför begär han inte 100 eller åtminstone 50k... Lär ju få ja oavsett, ingen som ger upp dealen där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Har de fått hjärnblödning eller är det jag som är trög?.. Säger chippien att han kan ge 300k och de andra nöjer sig med att ta 200 av dessa? Låter som vanvett imo.... LOL, tänkte också på det, sanslöst! För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien. fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7? Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo.., Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Usch, Får inte LIberace fortfarande en bra deal? Den känns otroligt profitabel iaf.. Tycker också det saknas inte många K och om han går och vinner får han ju ändå strax udner 1,6 istället för 1,7 så måste ju vara som en dröm att ha 1,4 garanterat redan. Känns dock nu som de vart lite tråkigare o kolla på, men är väll ändå dags för sängen så man får ligga i den och kolla tills man somnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 LOL, tänkte också på det, sanslöst! För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien. fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7? Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo.., håller nog med om att chippien gjorde bäst deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Fair hade varit om Liberace hade gett iväg 100k till varav 65 till Shoes och 35 till Markush imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Är ShoesRdirtys spel där med 22 standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Whoosa Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 visade sig ju att shoes gjorde en bra deal iaf =] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 LOL, tänkte också på det, sanslöst! För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien. fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7? Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo.., AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett. Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett. Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte. Tycker de va extra kul att han inte begär mer när dom skriver i princip ja det finns 100k till för någon som vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LobL Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 StaffBryanS [Host]: AJKHoosier1: $782,542StaffBryanS [Host]: ShoesRDurrty: $801,153 Vad tänker egentligen ShoesEDurrty??? Total katastrof, de får väl ändå köra någon deal som typ 30% chair 70% chips eller något så det blir rättvist? SOm det var från början med typ 1.6M$ garanterat till liberace är ju larvigt... AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett. Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte. Förstår honom till 100%, när alla förutom Markush är något sjukt veka i diskussionen så är det ju bara att roffa åt sig. Liberace delade ju typ ut tills alla var nöjda, de andra som är tröga att de inte ens försöker argumentera för sig själva. Snäll och omtänksam kan man vara när det inte gäller 100ktals $$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Tycker de va extra kul att han inte begär mer när dom skriver i princip ja det finns 100k till för någon som vill ha. Ja, precis. Han hade minst fått $50k till om han bara frågat. Smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett. Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte. Jag kan för lite om turneringspoker och dealmaking. Men hade Rebonius tagit 750k där, med 525 garanterat? Jag gissar att Reb hade gått för segern och tyckt sig ha en tillräcklig edge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Wow ännu en 2 outare, vad är de här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Så riggad som denna turnering verkar vara är det väl de sämre spelarna som ska kräva mer pengar i en deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Jag kan för lite om turneringspoker och dealmaking.Men hade Rebonius tagit 750k där, med 525 garanterat? Jag gissar att Reb hade gått för segern och tyckt sig ha en tillräcklig edge Såg bara lite sådär halvt eftersom jag spelade samtidigt. Kändes iallafall som att chippien gjorde bra deal, och delar väl Cassanos åsikt lite angående att dom tror att AJK skulle ha sick edge. Det är så sjukt mycket flyt och tajming inblandat här så ingen kan ha överdriven edge. Variansen är ju sjukt hög dock. Förstår inte riktigt hur chippien var så öppen med att han gav bort pengar, men ännu sjukare var ju att ingen av de andra verkade gilla pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Total katastrof, de får väl ändå köra någon deal som typ 30% chair 70% chips eller något så det blir rättvist? SOm det var från början med typ 1.6M$ garanterat till liberace är ju larvigt... Förstår honom till 100%, när alla förutom Markush är något sjukt veka i diskussionen så är det ju bara att roffa åt sig. Liberace delade ju typ ut tills alla var nöjda, de andra som är tröga att de inte ens försöker argumentera för sig själva. Snäll och omtänksam kan man vara när det inte gäller 100ktals $$. Sa bara vad jag hade gjort (med liberaces marker då såklart). Han utgör ju inget hot alls med 3,4m stack. Klart det var smart gjort av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Såg bara lite sådär halvt eftersom jag spelade samtidigt.Kändes iallafall som att chippien gjorde bra deal, och delar väl Cassanos åsikt lite angående att dom tror att AJK skulle ha sick edge. Det är så sjukt mycket flyt och tajming inblandat här så ingen kan ha överdriven edge. Variansen är ju sjukt hög dock. Förstår inte riktigt hur chippien var så öppen med att han gav bort pengar, men ännu sjukare var ju att ingen av de andra verkade gilla pengar Jo det är klart, AJK hade väl typ 20 BB och då har väl ingen nån direkt edge. Och han fick ju faktiskt 250k extra jämfört med garanterade 5te platsen. Det är väl typ 2 vinster i sunday warmup eller nåt. Men ändå, ta 780 när man är garanterad 530. När man har spelat i 30 timmar hade jag personligen gått för segerchecken på 1.7 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LobL Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Sa bara vad jag hade gjort (med liberaces marker då såklart). Han utgör ju inget hot alls med 3,4m stack. Klart det var smart gjort av honom. Hade inte gett honom mycket alls där, men det är svårt att sitta här och argumentera. Antagligen skulle jag nog ge honom en del för att säkra $1.4M. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 HU action nu, Liberace 3,5M vs Ckingusc 1,9M EDIT: All in lib - Q7 mot KJr på 87X2ruter, K, Xruter.- 14M vs 40M EDIT2: Slut, All in pre : Lib - KJs vs cking - A8s. AK10X9 (Ursäkta för avsaknaden av HH) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Sjukt svårt det där med dealläge när det rör sig om dessa summor. 5:e plats gav $550K. Säg att man är i Liberace situation och dem säger först $1,6M. Som såklart ingen vill gå med på. Istället för att riskera att ingen deal görs och jag har otur och bustar som femma hade jag också kunnat tänka mig att ge bort $300K för att försäkra mig om att det blir en deal. Sen om det är dåligt eller ur EV perspektiv eller ej det bryr jag mig inte om i det läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Jo man får ju väga varians/ev såklart. Hade jag spelat om sådana summor hade jag varit villig att offra EV för att minska variansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sanchez_grahm Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Gratulerar Sumpas! Även fasten du inte kom riktigt enda fram så var det en fin turnering rakt igenom gg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 grattis sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 grattis sump =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 September , 2008 Rapport Share Postad 23 September , 2008 Kan ingen skriva ut chipcount och hur dealen blev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts