Gå till innehåll

CarlDenStore förklarar allt.


CarlDenStore

Recommended Posts

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Faktiskt +1 på klyka här....

 

Plus en till, men jag tycker thefman fick med mer, för nog kan man väl prata om lite tveksamheter från CDS's sida? Att isolera fisken, när fisken i själva verket väntar på att tredje personen skall börja spela, är ju direkt lurendrejeri! I slutändan borde en pokersite ha klara riktlinjer för vett och etikett, samt klara motåtgärder vid grovt missbruk. En sådan här cirkus skall inte vara nödvändig från spelarnas håll.

 

Jag kan tänka mig många varianter.

 

En spelare som öppnar ett nytt bord kan kanske ha rätt till att definera vissa begränsningar som då måste vara tydliga för alla. T ex min-inköp = full stack, eller "ej för spelare CDS, x, och y", men blir det för mycket av det, kan ju det också kanske skada.

 

Avändande av andras konton är förvisso vanligt och kanske svårt att kontrollera, men trots det inget som jag ser som en fördel för pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser det här som ett försök av CDS att skriva till sig lite sympati och medhåll men från min sida får han bara det motsatta. Det han och heliga_AK gör när de låser upp ett seat på ett 3-manna bord för att isolera sig emot en fisk är precis samma sak som de som "stalkat" honom har gjort. Att han sedan erkänner flera brott emot T&C bara sådär gör ju saken bara ännu värre.

 

I mina ögon är det att jävlas med den fisken precis lika mycket som de hu-spelare som jävlas med CDS, fisken har satt sig på ett 3-handed bord och då vill han troligen spela 3-handed också.

 

 

Jävligt korkad tråd från CDS sida imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slår vanligtvis upp 8-10 bord på 10-20 därav bara hu-bord samt 3manna bord ...

 

Någon vecka senare dyker han upp igen och slår sig ner på två av mina HU-bord,

Första felet är att CDS över huvud taget kan öppna mer än ett HU-bord och ett tremannabord åt gången. Det är ett ongamefel såklart. Man ska bara kunna ha ett bord uppe som man sitter och väntar på åt gången, och ett tremanna. När man får motstånd, ja då kan man öppna bord 2 osv.

 

Sedan, det är inte dina HU-bord. Du har inte äganderätt till dem.

 

Angående tremannaborden, så är det såklart fult som fan att sitta ut emd en spelare så det blir ettHU-bord, men jag tycker inte riktigt att detta ska lastas CDS eller AK - även detta är ett Ongamefel! Det är ju bara att begränsa tiden man kan sitta ut till en minut eller liknande, sedan blir man utsparkad från bordet.

 

Du skrev också om att du spelat på AKs konto när du inte fick action mot fisken på DTS-kontot... Ja detta ät tvärfusk. Du skriker som en bebis när folk gör samma sak mot dig, men anser att du har rätt att göra det???

 

Slutligen: BestPoker har (troligen) inget say över huvud taget i några av de här sakerna. Har CDS någon polare med insideinfo där så kan han möjligtvis ge info om kontodetaljer och liknande. Allt annat är Ongamefel och Ongamebeslut, och det är alltså mot Ongame ni ska skrika ut er vrede.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt allvarligt, varför orkar du ens hålla på? folk är ju så jävla avundsjuka, så enkelt är det. det är nästan patetiskt att du känner att du behöver förklara dig, för det du just förklarade. skit i alla dårar och kör ditt spel!!

Något som smutsar ner poker väldigt mycket är fuskande.

Det CDS har skrivit ses som fusk.

Avundsjuka? ja visst vill jag spela på lika höga stakes som många andra. Men detta handlar om principen att han vill hävda sin rätt att ha rättigheter på BP's publika pokerbord & kunna abusa pokersystemet som andra inte ska få göra.

 

Inte nog med att han erkänner fusk så stör jag mig så grovt på att han tror så förbannat högt om sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt allvarligt, varför orkar du ens hålla på? folk är ju så jävla avundsjuka, så enkelt är det. det är nästan patetiskt att du känner att du behöver förklara dig, för det du just förklarade. skit i alla dårar och kör ditt spel!!

 

Vad fan har avundsjuka och göra med den här tråden? Ett tips är att läsa och sedan kommentera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första felet är att CDS över huvud taget kan öppna mer än ett HU-bord och ett tremannabord åt gången. Det är ett ongamefel såklart. Man ska bara kunna ha ett bord uppe som man sitter och väntar på åt gången, och ett tremanna. När man får motstånd, ja då kan man öppna bord 2 osv.

 

Sedan, det är inte dina HU-bord. Du har inte äganderätt till dem.

 

C

 

Du tog orden ur min mun, håller fullständigt med.

 

Förstår att regs lackar ur mot cds då han anser sig "äga" hu borden. Samma problem återfinns på ipoker där en del regs sätter sig på multipla bord,väldigt störande för de mer gentlemanna mässiga regsen som sätter sig på 1-2 lediga bord max.

 

Vidare blir jag rent utav äcklad av det uppenbara samarbetet med heliga_ak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja salle, bra skrivet :P. Hade nog gjort som dig om THEBALCONY/Redeye gjort samma sak mot mig, bara omoget av dem att förstöra ditt värde genom att sätta sig på alla dina bord och vägra lämna. Förtjänar block.

 

Sen om du och D. har fuskat är en annan sak, men jag tvivlar på att ni har gjort det då BP borde fattat det ganska fort. Sen att du inte spelar potter mot honom när ni är på samma bord, ja han är väl en bra spelare så du vill väl inte riskera att möta honom i allt för många händer om du inte har nöt. Inte så konstigt. Men man förstår varför folk överreagerar ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ärligt talat lägg ner er jävla CDS lynch och skaffa er något bättre att sysselsätta er med.

han har förklarat klart och tydligt hans historia, duger det inte så lägg ner bara.

 

Dåren erkänner fusk.. Colluding med sin polare, spela med polares konton.

Klart folk blir galna, kasta ditt "lägg ner" snack, skit i att läsa om du tycker det är så drygt. Salle blir plockmat på sajterna nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...