Gå till innehåll

CarlDenStore förklarar allt.


CarlDenStore

Recommended Posts

Jepp det var tider.

 

Tycker dock att det var lågt av mods att posta alla inlägg som kommit från CDS ip och medvetet försöka skämma ut honom. Vet att dem hade varnat honom tidigare, men då stänger man IMO bara av användaren med anledning; "multiaccounting".

 

Om ni har en bra förklarning så har ni det och ni har nog förmodligen agerat rätt(finns alltid en bra förklarning). Men jag läste om dagboken igen och tycker det var konstigt att ni slängde upp allt och medvetet försökte skämma ut honom.

 

Notera att jag inte skriver att det hans far gjorde var rätt eller fel. Utan tycker bara det var konstigt att dem postade allt öppet.

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jepp det var tider.

 

Tycker dock att det var lågt av mods att posta alla inlägg som kommit från CDS ip och medvetet försöka skämma ut honom. Vet att dem hade varnat honom tidigare, men då stänger man IMO bara av användaren med anledning; "multiaccounting".

 

Om ni har en bra förklarning så har ni det och ni har nog förmodligen agerat rätt(finns alltid en bra förklarning). Men jag läste om dagboken igen och tycker det var konstigt att ni slängde upp allt och medvetet försökte skämma ut honom.

 

Notera att jag inte skriver att det hans far gjorde var rätt eller fel. Utan tycker bara det var konstigt att dem postade allt öppet.

 

gl

 

+1

 

Fattar verkligen inte varför ni inte tål CDS. Han är kungen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cliffnotes:

 

-CDS dagbok blir väldigt populär och standarddiskussionen var olika hh's som postades och på ena ringsidan stod CDS med "magkänsla" och på andra sidan stod hela pf.nu's teoretiska läger.

-CDS går från 5max grinding till HU-bumhunting.

-CDS får "slå tillbaka" lite på pf.nu genom att uppvisa mycket mycket fina månadsresultat.

-edit2; Pga thefman's whine ;) CDS BESTÄLLER 43 SMIRNOFF ICE PÅ EN OCH SAMMA KVÄLL. BALLER.

-CDS hamnar i blåsväder, fakar som andra användare för att lyfta sig själv, bestpokerskandalen etc.(Spelade blockades från hans bord så att han kunde bumhunta ifred.), detta når 2+2 och allt blir en enda sörja.

-CDS beslutar sig för att stänga dagboken.

-CDS postar en "ha, tji fick ni" post 6 månader senare där han visar sina månadsresultat sen sist.

-Allt kring CDS tystnar och gulningsrykten uppkommer, detta har halvkonfirmerats av CDS själv, dock vet jag inte om det var en level.

 

edit;

 

-CDS har återvänt till pf.nu som en casual poster, men postar mycket mer ödmjukt numera och går mot att vara genuint omtyckt nu för tiden.

 

Tackar för sammanfattningen! Skall bli intressant sommarläsning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag har spelat på heliga_aks konto MAX två gånger i hela mitt liv och båda gångerna lånade jag kontot för fisken ville inte möta mig hu så jag fick låna hans konto mot fisken, jag vill minnas att det var 50/100 hu båda gångerna.

 

Plötsligt tycker man ju inte synd om dig. Du vägrar möta nån som uppenbarligen slår dig = okej. Men att du inte kan ta ett nej utan använder ett extra konto för att "luras" är okej?....grädde på moset är att sen lipa i en lång tråd om hur taskiga folk var mot dig när du tog upp deras HU platser men vägrar spela mot dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plötsligt tycker man ju inte synd om dig. Du vägrar möta nån som uppenbarligen slår dig = okej. Men att du inte kan ta ett nej utan använder ett extra konto för att "luras" är okej?....grädde på moset är att sen lipa i en lång tråd om hur taskiga folk var mot dig när du tog upp deras HU platser men vägrar spela mot dem.

 

Agree! Skandal nu när du säger det faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...