Hittapengarna Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Så inga missförstånd sker 1. Vilket datum spelas Main event? Vad kostar det? 2. Om jag spelat på Unibet för typ två år sedan och absolut glömt bort alias och lösenord ska jag skapa ett nytt konto? 3. Spelas main event tre dagar? 4. Vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 http://pokerforum.nu/forum/svenska-pokerfoerbundet/50259-information-poker-sm-online-2008-pa-unibet.html Så inga missförstånd sker 1. Vilket datum spelas Main event? Vad kostar det? Dag 1: 2 november Dag 2: 3 november Finalbord: 9 november 2. Om jag spelat på Unibet för typ två år sedan och absolut glömt bort alias och lösenord ska jag skapa ett nytt konto? Nej, du skall aldrig skapa nytt konto på en sajt där du redan har konto, det ställer bara till problem. Kontakta supporten, så löser dom det säkert. 3. Spelas main event tre dagar? Ja. 4. Vad kostar det? Main Event kostar €200+10, Sidoeventen kostar €100+5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 1. är detta något officiellt onlinepoker SM? eller deras egna påhitt för att dra in stålar och spelare? 2. är finalbordet live? 3. är det någon garanterad prizepool? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 oj missade helt den andra tråden! sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 18 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2008 Min kompis Gabriel ´No Kicker´Thedéen säger att han kommer vinna alltihop. Han har laddat ner något slags fusk program som man kan ladda ner på http://www.klonkaturren.se och påstår att han kan se allas kort och ska vinna. Något att oroa sig över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Min kompis Gabriel ´No Kicker´Thedéen säger att han kommer vinna alltihop.Han har laddat ner något slags fusk program som man kan ladda ner på http://www.klonkaturren.se och påstår att han kan se allas kort och ska vinna. Något att oroa sig över? Är lite osäker på om du driver med mig eller inte, men nej, det är absolut inget att oroa sig över. Han kan garanterat inte se andras kort. Cazacu: Finalbordet är inte live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Tjena Peder. Tänkte ta och kvala in till samtliga discipliner. Innebär det att jag automatiskt blir medlem av Svepof? Just den prylen har jag lite svårt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Tjena Roffe! Har saknat dig ett tag;-) Nej, att delta i Online-SM innebär inte att du blir medlem automatiskt!=) Så kvala på du:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaqk Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet? Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen? Rent hypotetisk fråga, obviously =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet? Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen? Rent hypotetisk fråga, obviously =) Gör du nåt så dumt så tycker jag att du borde diskas från alla tävlingar i ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Om jag köper in eller kvalar in till samtliga event och sedan vinner en satellit till, säg, PLO-tävlingen, kommer jag alltså diskas från PLO-tävlingen helt och hållet? Har jag missuppfattat, eller vad ligger bakom den till synes hårda bedömningen? Rent hypotetisk fråga, obviously =) Hej, Nej, du skulle bara diskas från satelliten. Du hade stått kvar som deltagare i huvudturneringen. Anledningen till att man inte kan få ut pengar är att vi inte vill ha grinders i satelliterna som bara är ute efter pengarna, och därmed skulle "urvattna" SM-turneringarna. Dessutom bjuder Unibet i princip alla satelliter hittils på ett visst värde, vilket isf hypotetiskt skulle kunna gått i cash till en spelare. Det är inte Unibets eller vår mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Varför tog ni bort frågan om skatten? Den va väl ovanligt vettig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Tjena Roffe! Har saknat dig ett tag;-) Nej, att delta i Online-SM innebär inte att du blir medlem automatiskt!=) Så kvala på du:-) Då så. Då kör jag järnet på skitsiten. Övervärdet går ju inte att klaga på. Men när jag har vunnit Main event, så måste du stå bredvid mig inför kamerorna, ge mig en kindpuss och dela på skumpan. Klyka kan få lukta på korken, han också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Varför tog ni bort frågan om skatten? Den va väl ovanligt vettig? Vi har inte tagit bort någonting, det som tagits bort har isf författaren själv tagit bort. Kommer starta en ny glädjande tråd i ämnet under dagen, eller så fort pressmeddelande kommer, då det precis avgjorts en juridisk tvist gällande ämnet. Jag skulle kunna tänka mig att det är därför som posten raderats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Då så. Då kör jag järnet på skitsiten. Övervärdet går ju inte att klaga på.Men när jag har vunnit Main event, så måste du stå bredvid mig inför kamerorna, ge mig en kindpuss och dela på skumpan. Klyka kan få lukta på korken, han också... Du ska få din kindpuss, ser ett "Lady & Lufsen tema" i bakgrunden på pressbilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Du ska få din kindpuss, ser ett "Lady & Lufsen tema" i bakgrunden på pressbilderna! Ha ha, underbart. Lady & Lufsen-temat blir fulländat när jag näsrullar champagnekorken till Klyka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Undrar hur många marker man startar med? Kan ej hitta detta någonstans. Skriv gärna alla events men huvudsakligen är det Main event jag undrar över. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Inte klart, men lutar åt något liknande 2007 (10.000). Strukturen var överhuvudtaget väldigt spelvänlig 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Om man endast är 18 år och vill spela får man det? går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Min kompis Gabriel ´No Kicker´Thedéen säger att han kommer vinna alltihop.Han har laddat ner något slags fusk program som man kan ladda ner på http://www.klonkaturren.se och påstår att han kan se allas kort och ska vinna. Något att oroa sig över? Jag har magiska glasögon så jag kan se igenom alla kort. Skulle egentligen kunna vara miljonär på mitt spelande pga detta men jag väljer att jobba 160 timmar i månaden ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Om man endast är 18 år och vill spela får man det? går det bra? Hej, Ja, på Online-SM (och annat spelande online med pengar) är det 18-årsgräns, så det går utmärkt:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Någon som luskat ut vad special event är för något än? Börjar bli nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Någon som luskat ut vad special event är för något än? Börjar bli nyfiken Också rätt nyfiken. Hoppas på klädpoker med Marie Serneholt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Också rätt nyfiken. Hoppas på klädpoker med Marie Serneholt Enligt oftast välunderrättade källor, vid lanthandeln i Laxne, så är det klädpoker med Norinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Enligt oftast välunderrättade källor, vid lanthandeln i Laxne, så är det klädpoker med Norinder. Då hoppar jag den turren, då jag skulle se ut som en bulldog i hans paltor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts