Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Och du betalade av sen när han träffade eller?

Ja, jag hade top set just den handen, och han träffade en 3 outare, för jag hade en blocker.

Men, han/hon bustade typ 10 minuter senare....och jag e kvar..

/J

Postad

Gus Hansen är ju ingen fisk. Du ser väl klart och tydligt på bilden att han är en människa?

Annars kan jag tipsa om mig själv på Pokerstars, nickar samma som här. Nu har jag inga pengar på kontot men under oktober kommer jag nog spela en hel del. Ni hittar mig på SnG's upp till 22$.

Postad
Här trodde man att man skulle få läsa nåt gosigt recept på kolja eller nåt men tji fick man :(

Själv åt jag iaf fiskgratäng av hokifilé idag. Gött som fan.

Jag är inte helt överens med hokin. Lite sumpig smak... Kör torskryggfile 90% av fallen.. Är det verkligen moraliskt förkastligt att fortsätta med torsk :-(

Postad
Jag är inte helt överens med hokin. Lite sumpig smak... Kör torskryggfile 90% av fallen.. Är det verkligen moraliskt förkastligt att fortsätta med torsk :-(

Det är själet till att jag väljer hoki utan att fundera iaf. Tycker den är rätt likvärdig. Funkar fint till gratäng iaf.

Postad
Gus Hansen är ju ingen fisk. Du ser väl klart och tydligt på bilden att han är en människa?

Annars kan jag tipsa om mig själv på Pokerstars, nickar samma som här. Nu har jag inga pengar på kontot men under oktober kommer jag nog spela en hel del. Ni hittar mig på SnG's upp till 22$.

Tips: Testa textlänken!
Postad

Ät hur mycket torsk du vill. Det finns gott om torsk (östersjön, kattegatt och delar av skagerack borträknat. Dessutom ser torsken ut att kunna odlas med gott resultat.

Välj dock stor fin torsk och inte liten som ej fått leka. Dessutom är den stora mycket godare.

Att äta hoki är miljömässigt helt förkastligt imo. Den fiskas och transporteras från Nya Zeeland.

Postad

Förtydligande: Jag har också läst artikeln. Detta var ett försök att vara lustig. Försökte mig på den här "missa fundamentala delar av pokerspråket"-humorn. Alltså att låtsas vara oförstående för vad uttrycket fisk inom poker betyder och dra det ett steg längre med att påpeka att Gus faktiskt ser ut som en människa och inte kan vara fisk.

ps. När skämt behöver förklaras är dom inte bra ds.

[ ] Underhålla medforumiter.