dearling Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Hej! Tro det eller ej men jag har aldrig i mitt långa liv gett mig på att försöka cleara en bonus, men nu är det dags! Det blir nog rätt tungt, det är många poäng (på Party Poker) som ska samlas ihop på kort tid. Jag undrar bara hur man ska lägga upp sitt spel för att sno åt sig så många poäng som möjligt? Ska man spela Fixed limit då det kanske är troligare att spelare ser floppen och poäng utdelas? Blir lite konstiga frågor men ni som är vana bonusspelare får gärna tipsa! MVH Citera
Rebonius Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Satsa på att vinna så mycket pengar som möjligt istället för att fixa bonusen. Citera
dearling Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Postad 14 September , 2008 Okej okej men om vi säger att det enda som betyder något är att så snabbt som möjligt cleara bonusen? Citera
*Adde* Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Okej okej men om vi säger att det enda som betyder något är att så snabbt som möjligt cleara bonusen? Då blir det suboptimering och gulning. Spela det som du är mest bekväm med och tänk på rullereglerna. Om du sedan fixar bonusen på 20 eller 30 dagar är sekundärt. Citera
SOLDforFOOD Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 FixedLimit HeadsUp $10/$20+> Låt säga 6-8 bord, och du fixar den på en dag imo. Citera
ST0CKH0LM Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Okej okej men om vi säger att det enda som betyder något är att så snabbt som möjligt cleara bonusen? I så fall ska du beta mycket och ofta på höga stakes vilket genererar party poäng, och varje gång du gular så sätter du in 500 dollar till. Då har du den klar på en förmiddag. Hade det gällt mig själv så hade jag följt Rebonius råd. Att spela där jag vinner mest och betrakta bonusen just för vad den är. En bonus helt enkelt. Citera
DrRoland Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Finns inget effektivt sätt att cleara partys bonusar. Om du ens klarar bonusen på 100$ så har du betalt 500$ till party. Ett vanligt rakebackavtal på någon annan sida ger mer. Citera
Recommended Posts