valterego Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 De timmar vi hade tillsammans var värt hur mycket som helst. Jag har träffat några andra anonyma forumråttor också. Varje gubbe har visat sig vara bättre än texten de lägger ut på nätet. Även om texterna är kanon. Vissa av er sitter och dömer ut folk som ni aldrig har träffat. Jag gör det själv. Internet har skapat en pseudovärld som inte är speciellt ärlig. Det vi alla måste börja att begripa, är att bakom texten kan det finnas en människa som inte alls motsvarar våra förväntningar. Kunde inte hålla med mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Och jag som trodde att jag var den andre som var "preventivt avstängd"... Vore ju trevligt att få en förklaring hur denna kommentar kan rendera en avstängning...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Fan, det är synd om dej Roffe,så missförstådd,så öppen, så rak jämt o så brutalt ärlig. Herrejävlar, gråter du samtidigt som du knattrar iväg dina meningar? Räkna ordet jag i dina poster. Du bjöd in mej på debatt,gillade inte mina svar och spydde galla som en galning. Jag spydde tillbaka,ta det för fan,du som är så jävla tuff. Knalla tillbaka till Nordkorea din jävla fjant. Vilka epitet har du givit mig? Narkoman, alkoholist, bög, förtidspensionär, stämplare, psykopat, mm. mm. Skit ner dig, Byling. Din röst är inte mer värd för mig än bubblandet från avluftningen till septitanken. Allt som kommer därur luktar skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Vore ju trevligt att få en förklaring hur denna kommentar kan rendera en avstängning...?! Minns inte spontant om det här stämmer men jag har för mig att Antikrist redan blivit bannad tidigare. Att då starta nya konton är inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Men lol. Låt oss ta vad som finns på Expressen just nu: Jag tog de fem översta artiklarna och de fem översta bloggarna. "Artiklar" Thorson Nebushad In de Betau Kollind Swartlind "Bloggare" Oskar Silow Hatten Michaela Jonas Molander Johan Ocklind Okej, jaghar för mig att jag sett Lappen uttala sig lite småironiskt om Kollind (men jag kan ha fel) men sedan har han fan inte sagt flasklock vad jag har sett om någon av de andra som rör sig i medialjuset. Ola, Du behagar skämta. Jag tror inte ens Roffe har så mkt ledig tid att han sitter och scannar av expressen och aftonbladet för att beta av alla som det skrivs om. Jag tror att du ändå förstod att jag inte menar bokstavligen att "om man står med på aftonbladet, så har roffe skrivit om en". Torde vara uppenbart. Vore ju trevligt att få en förklaring hur denna kommentar kan rendera en avstängning...?! Det är väl uppenbart att det inte var den kommentaren som renderade en avstängning. (Jag är visserligen inte mod, so why do I care. Men jag har ju själv fått den typen av fråga förut, och det är lite jobbigt när folk vägrar inse att det ofta finns en bakgrundshistoria.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Knalla tillbaka till Nordkorea din jävla fjant.Vilka epitet har du givit mig? Narkoman, alkoholist, bög, förtidspensionär, stämplare, psykopat, mm. mm. Skit ner dig, Byling. Din röst är inte mer värd för mig än bubblandet från avluftningen till septitanken. Allt som kommer därur luktar skit... Bra sagt Roffe,sätt in orden i sitt rätta sammanhang,lägg ut det, olalala, kanske inte ser lika konstigt ut då. Men som den citatfipplare du är så är det knappast troligt. Narscissistiska sidor visar du desto mer av,om o om igen. Du börjar ju så sakta få ihop en liten svans av tillbedjare,du blir större o större,och som i alla historier om rebeller slutar,så slutar väl du som ordförande i svepof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Minns inte spontant om det här stämmer men jag har för mig att Antikrist redan blivit bannad tidigare. Att då starta nya konton är inte tillåtet. Jo, jag misstänkte att det var nå´t i den stilen. Det man däremot fortfarande är lite undrande över är varför LR (som ju var permbannad vad jag har förstått) tillåts komma tillbaka men inte AK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Ola, Du behagar skämta. Jag tror inte ens Roffe har så mkt ledig tid att han sitter och scannar av expressen och aftonbladet för att beta av alla som det skrivs om. Jag tror att du ändå förstod att jag inte menar bokstavligen att "om man står med på aftonbladet, så har roffe skrivit om en". Torde vara uppenbart. Det är väl uppenbart att det inte var den kommentaren som renderade en avstängning. (Jag är visserligen inte mod, so why do I care. Men jag har ju själv fått den typen av fråga förut, och det är lite jobbigt när folk vägrar inse att det ofta finns en bakgrundshistoria.) Jag scannar av rubbet som finns på nätet, Klyka. Alltså har jag varenda inlägg av dig lagrat i en egen mapp. Den mappen har tyvärr ätits upp av sin egen dryghet. Jag ser bara ord som "ämbete" "troll" och "torde" numera. Kan du förklara vad detta kan bero på? Jag är lite dålig på såna däringa data-apparater.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Jo, jag misstänkte att det var nå´t i den stilen. Det man däremot fortfarande är lite undrande över är varför LR (som ju var permbannad vad jag har förstått) tillåts komma tillbaka men inte AK?För att Lapproffe och jag har haft ett par långa och ganska trevliga telefonsamtal, där vi rett ut ett och annat, både missförstånd såväl som oförstånd (riktat åt båda hållen) och har en "gentlemens agreement". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Jo, jag misstänkte att det var nå´t i den stilen. Det man däremot fortfarande är lite undrande över är varför LR (som ju var permbannad vad jag har förstått) tillåts komma tillbaka men inte AK? Börja inte bråka om det där nu Mike. Det leder bara till att jag blir bannad igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 För att Lapproffe och jag har haft ett par långa och ganska trevliga telefonsamtal, där vi rett ut ett och annat, både missförstånd såväl som oförstånd (riktat åt båda hållen) och har en "gentlemens agreement". Jag bugar. Och håller med. Det blir förmodligen så att jag trampar över gränsen och blir bannad igen. Då gör det inget, för då har jag en förklaring på skiten. Det har jag aldrig fått tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 För att Lapproffe och jag har haft ett par långa och ganska trevliga telefonsamtal, där vi rett ut ett och annat, både missförstånd såväl som oförstånd (riktat åt båda hållen) och har en "gentlemens agreement". Ok. Då har vi rett ut detta och kan koncentrera oss på pajkastningen mellan Roffe och Göran... Känns rent spontant som 0-0 än så länge. Börja inte bråka om det där nu Mike.Det leder bara till att jag blir bannad igen. Huh?! Bråkar inte, frågar bara av ren och skär nyfikenhet. Om du blir bannad beror det nog mest på att du jämställer vissa med septitankar och svin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 En intressant detalj i allt jidder i den här tråden , är ju Klykas syn på mig som person..."Gå in i valfri tråd i tre olika forum, så ser ni att jag har rätt"... Jesus Christ. Inte ens Hitler körde med en sådan retorik. Jag vidhåller att jakten på s.k. troll har passerat all anständig gräns. När ledamoten för Svepof uttrycker sig på detta sätt, utan att själv kunna komma med en "konstruktiv" kritik gentemot den han angriper, utan hävdar att det är bara att läsa själva...i valfritt forum... Är det såna här pajasar ni vill ha i förbundet? Ni som är medlemmar. Vill ni inte veta vad era pengar går till? Varför kräver ni inte en exakt redogörelse för vart stålarna gått? Det är ju inte styrelsens pengar. Det är medlemmarnas pengar. Ställ er frågor om kläder, resor och varför Unibet fick Online-SM. Men det är klart. 16 pers på årsmötet speglar väl den här världen ganska bra. En schysst bluff vid pokerborden kan hålla. Att köra samma bluff utanför borden håller inte speciellt länge. För att inte gå alltför långt från topic, så vill jag säga att jag precis fick en liten Havanna Club. Lagrad. Helt okej på en tisdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Om den har tråden skulle ha en undertitel, så tror jag det skulle vara "To boldly go where no one has been before". Någon som vill sia var den slutar? Hur många infractions kommer den rendera innan den låses? Kommer Rolf att bli bannad? Igen? Är Valterego allt för off topic nu? Miss ikke neste spennende episode av Professor Drøvels hemlighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Tog bort ett inlägg och gav en varning till LappRoffe för påhopp. Håll "diskussionen" på en vettig nivå nu; det gäller allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Tog bort ett inlägg och gav en varning till LappRoffe för påhopp. Håll "diskussionen" på en vettig nivå nu; det gäller allihop. Köper det direkt. Jag hoppas att påhoppen på mig själv behandlas likadant. Jag lever på lånad tid, det vet jag, men jag kommer likförbannat att svara på olika inlägg. På mitt eget sätt. Det går inte att ta lappen ur Roffe. Han är en jobbig typ, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Hittills har det inte varit några påhopp på dig i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Hittills har det inte varit några påhopp på dig i denna tråd. Du är en patetisk liten skit som försöker få mig bannad med alla medel. Jag hoppas att moddarna ser igenom ditt jävla spel. Den här tråden handlar tydligen om mig. Då borde jag även ha rätt att svara för mig. Med de gränser som har funnits tidigare, borde Klyka ha fått packa ihop sin dryghet och dra åt helvete för länge sedan. Men det är väl "ämbetet" som ligger som en stoppkloss... Här hade jag tänkt dra en jävla harang, men jag låter mig inte provoceras för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Du är en patetisk liten skit som försöker få mig bannad med alla medel.Jag hoppas att moddarna ser igenom ditt jävla spel. Nej, roffe. De är en del av konspirationen, de också... Den här tråden handlar tydligen om mig.Då borde jag även ha rätt att svara för mig. Självklart. Ingen har sagt något annat. På vilket sätt emotsäger det det faktum att ingen gjort några påhopp på dig i denna tråd? Med de gränser som har funnits tidigare, borde Klyka ha fått packa ihop sin dryghet och dra åt helvete för länge sedan. Varför det? För att jag pekar på bristerna (understatement of the year?) i din argumentationsteknik och pekar på den låga sanningshalten i innehållet i de spridda hagelskurar du strör omkring dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Jobbar natt fram till 6:45 så det vore skoj om ni är vakna ett tag till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Nej, roffe. De är en del av konspirationen, de också... Självklart. Ingen har sagt något annat. På vilket sätt emotsäger det det faktum att ingen gjort några påhopp på dig i denna tråd? Varför det? För att jag pekar på bristerna (understatement of the year?) i din argumentationsteknik och pekar på den låga sanningshalten i innehållet i de spridda hagelskurar du strör omkring dig? Jag håller med dig om allt lille Göran. Ska du vara med på årets turnering förresten? Vore kul att träffas och ta en bira. Kommer du som Göran eller som "styrelseledamot"? Man vill ju veta liksom... Äh, vi ses sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Lapproffe låter lite som den där äldre hantverkartypen som egentligen inte har koll på något alls men som absolut inte låter det hindra honom från att åsikter om ungefär vad som helst. A+ på bloggen så länge han inte skriver om poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Isf kommer jag som Göran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Tog bort ett inlägg och gav en varning till LappRoffe för påhopp. Håll "diskussionen" på en vettig nivå nu; det gäller allihop. Ni får ursäkta en oinsatt stackare, men vad gäller det här egentligen? Don Klyka och Lappen avskyr varandra, osäkert varför, och Jennez är en sorts halvneutral bystander, som gillar Lappens raljerande sätt att skriva. Okej, men vad gäller själva bråket? Känns som om det mest är ganska sunkiga förolämpningar som skickas fram och tillbaka, bara varmluft med andra ord. Mycket snack och ingen verkstad. MT har nog rätt i att ställningen är 0-0. När ska matchen börja på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Ni får ursäkta en oinsatt stackare, men vad gäller det här egentligen? Don Klyka och Lappen avskyr varandra, osäkert varför, och Jennez är en sorts halvneutral bystander, som gillar Lappens raljerande sätt att skriva. Okej, men vad gäller själva bråket? Känns som om det mest är ganska sunkiga förolämpningar som skickas fram och tillbaka, bara varmluft med andra ord. Mycket snack och ingen verkstad. MT har nog rätt i att ställningen är 0-0. När ska matchen börja på riktigt? Tja, jag är väl inte halvneutral. Antingen är jag neutral eller så är jag det inte. Mina ställningar: Lappen vs Klyka = Neutral (även om pajkastningen snart börjar bli för mycket från båda håll) Lappen vs Svepof = Håller på Svepof eftersom Lappen hittills bara har kommit med små insinuationer. Därmed inte sagt att jag håller på Svepof i alla frågor. Väntar dock fortfarande på svar från Roffe på vad exakt det är han stör sig på så fruktansvärt. Lappen vs moddar och olika forum = Neutral eftersom jag inte alls är insatt. Någon sida ljuger och jag vet inte vilken. Edit: Gillar inte lappens raljerande sätt att skriva när han är i diskussioner eftersom han slingrar sig bort från direkta frågor. Däremot gillar jag hans sätt att skriva i bloggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts