Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tycker att det är sjukt konstigt att så få nosebleedspelare är tjejer, med tanke på att det endå finns relativt många tjejer på low- och midstakes. Jämför antalet (% alltså) tjejer på PLO/NLT $40k+ och The Big Game med antalet på $0,5-$1 limit online.

Postad
Tycker att det är sjukt konstigt att så få nosebleedspelare är tjejer, med tanke på att det endå finns relativt många tjejer på low- och midstakes. Jämför antalet (% alltså) tjejer på PLO/NLT $40k+ och The Big Game med antalet på $0,5-$1 limit online.

och kommenterar man det där kan man i värsta fall kanske bli anmäld någonstans.

Postad
Man kan kommentera det hela såhär till exemper: Gdaily har gjort en lång och fin grej om just grindande tjejer i två tidigare trådar. Just nu hittar jag dem tyvärr inte.

Jag har för mig att ingen av dom spelar nosebleed. Correct?

Postad
eeeh va?? Vilka är "Dom" som du pratar om?

Trådarna där Gdaily snackar om varför han tror det är så få tjejer som spelar poker är allmän och har inget att göra med ngn speciell tjej.

Aha, har läst den artikeln du länkade till förut.

Däremot såg jag att poker.se tidigare hade gjort en artikel om två olika tjejer som spelade poker.