RedEyedGirl1 Postad 12 September , 2008 Rapport Share Postad 12 September , 2008 Är det någon som vet om det körs nån live stream detta året??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 September , 2008 Rapport Share Postad 12 September , 2008 http://www.poker.se/ept/6417/68454/ept-live-barcelona.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2008 EPT Live har tagit över halva pressrummet så nu är det riktigt mysigt i trängseln med en miljard italienska bloggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stessse Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vem är den femte svensken som tagit sig vidare till Dag 3, jag ser bara fyra! Kanske är det Molgan eller Laban som tagit sig till Barca. Annars en grymt bra rapportering!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kaobell Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Hur hittar jag prisstrukturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vem är den femte svensken som tagit sig vidare till Dag 3, jag ser bara fyra! Kanske är det Molgan eller Laban som tagit sig till Barca. Annars en grymt bra rapportering!!!!!!!!! Dom räknade med Marko Vainio som svensk. Han flyttade till Sverige som barn men är finsk medborgare om jag förstod det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vem tror ni klarar sig längt av de som är kvar? Molle, Ramzi, Robinson-Micke? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Tror på Ramzi. Vad är det för chipcount på han? Btw han med vitt på TV-bordet är det han som slog ut William Thorson på finalbordet senast han var där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vi kommer inte riktigt åt till borden nu när det är så få kvar. Han har inte mycket, 150k kanske. Det stämmer att det är Jason Mercier som spelar på featurebordet som slog ut Wille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 Ett av borden kan ni följa på EPT Live: http://www.poker.se/ept/6417/68454/ept-live-barcelona.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Är det eran eller Pokermagazines liverapportering som ljuger? Vad det AK eller A8 som molle badbeatade med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Snygg flopp för Micke med 99 på handen och deessutom fått Ortega att syna med KT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Åsså AK, snyggt jobbat Micke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Snygg flopp för Micke med 99 på handen och deessutom fått Ortega att syna med KT. Han ångar på nu! Jobba nu boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kaobell Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 -"Jelassi has doubled up" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Kan vi få en stackräkning av Jelassi? Edit: Och Molle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 Jelassi bust Molle 160 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vet inte om Mikael Lundell är medlem här på forumet, men: Heja liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vet inte om Mikael Lundell är medlem här på forumet, men: Heja liksom! det vet inte jag heller... men visst var det han som var med i expedition robinson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cvendel Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 det vet inte jag heller... men visst var det han som var med i expedition robinson? Japp det var han. Edit: länk http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/article251618.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 laggar er stream imellan åt eller är det bara jag??? jag måste uppdatera sidan typ varje 10min eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 laggar er stream imellan åt eller är det bara jag??? jag måste uppdatera sidan typ varje 10min eller nått Laggar inte för mig. Snacka om hero call btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 ak vs ak handen tycker jag han spelar dåligt, om han endå synar danskens all in , varför ställer han inte då direkt på floppen för att reppa JJ QQ KK ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 ak vs ak handen tycker jag han spelar dåligt, om han endå synar danskens all in , varför ställer han inte då direkt på floppen för att reppa JJ QQ KK ? +1 Han vinner ju aldrig potten genom att checka där imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 alltså vad håller Lundell på med? Är det medvetet, har han någon read, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts