valterego Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Känns som ett bra val. Lycka till, Crappy! Citera
omalley Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Jag anar någon sorts konspiration... Först moderator och sedan mästare i lagpokern! Hmmmmmmmmm... Ska nog luska vidare i det här! Bra val, lycka till! Citera
Ola Brandborn Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Jag anar någon sorts konspiration...Först moderator och sedan mästare i lagpokern! Hmmmmmmmmm... Ska nog luska vidare i det här! Bra val, lycka till! ja, är det så svårt att se varför: Först vinner man lagpokerligan, sedan blir man moderator (se bara på Totalfarsa). Det måste ju vara en modde som innehar bucklan, hur ska vi annars kunna hävda att vi är Sveriges bästa pokerforum Citera
omalley Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 ja, är det så svårt att se varför: Först vinner man lagpokerligan, sedan blir man moderator (se bara på Totalfarsa). Det måste ju vara en modde som innehar bucklan, hur ska vi annars kunna hävda att vi är Sveriges bästa pokerforum Phew! Med fru, 3 barn, renovering/tillbygge av hus samt extraknäck som brandman så tackar jag för avslöjandet! Citera
Crappy Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Jag anar någon sorts konspiration...Först moderator och sedan mästare i lagpokern! Hmmmmmmmmm... Ska nog luska vidare i det här! Jag trodde det var en välkomst gåva? Bra val, lycka till! Tackar Citera
omalley Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Tackar Hehe, för att citera en känd baseballfilm: "Up your butt Yobu" Citera
AdslVerbe Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Klockrent med Crappy! Lycka till. Citera
Klyka Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Ännu en mod som jag tror blir mkt bra! Det vanliga: Bra val, gg, gl! Citera
HataB2B Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Ännu en mod som jag tror blir mkt bra! Det vanliga: Bra val, gg, gl! pokerforum var mycket mer spännande när du var Nazimod, Klyka... Jag funderar på att, genom påtryckningar, falskspel och lurendrejeri återinstallera dig på moderatorsposten! Citera
MikeTime Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 pokerforum var mycket mer spännande när du var Nazimod, Klyka... Jag funderar på att, genom påtryckningar, falskspel och lurendrejeri återinstallera dig på moderatorsposten! +1!!!! Citera
byling Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Det var väl Crappy som drog i gång T6 tråden om jag inte minns fel,heder åt honom Citera
devalanteriel Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 pokerforum var mycket mer spännande när du var Nazimod, Klyka... Jag funderar på att, genom påtryckningar, falskspel och lurendrejeri återinstallera dig på moderatorsposten! Sätt igång! Citera
MikeTime Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 Bjoelle?! Fy fan, ännu en överårig låglimitspelare som mod... Obv Citera
TotalFarsa Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 Björnar och pingviner, överallt björnar och pingviner! Wp pf. Also Bjölle, ett steg närmre världsherravälde. Citera
bjoelle Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 Björnar och pingviner, överallt björnar och pingviner! Wp pf. Also Bjölle, ett steg närmre världsherravälde. Alltid varit en dröm. Har bra förutsättningar, bland annat lite tyskt blod i ådrorna. Citera
MikeTime Postad 15 December , 2010 Rapport Postad 15 December , 2010 Alltid varit en dröm. Har bra förutsättningar, bland annat lite tyskt blod i ådrorna. mvh Bjülle Citera
Saint_Bjorn Postad 15 December , 2010 Rapport Postad 15 December , 2010 Alltid varit en dröm. Har bra förutsättningar, bland annat lite tyskt blod i ådrorna. Samma här. /Bjürn Citera
omalley Postad 15 December , 2010 Rapport Postad 15 December , 2010 Så moderatorer är alltså: *Hinz *Krüh *Bjürn *Bjüelle Pokerforum.de? Citera
MikeTime Postad 16 December , 2010 Rapport Postad 16 December , 2010 ...och Jüggler. Fast han süns inte så mücket längre. Citera
LappRoffe Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Jag bjussar på en av moddarnas utläggningar i min egen blogg. Just såna här gubbar är viktiga för att få Pokerforum.nu att både växa och frodas... St Bjorn om Eftertankens krakar.: "Försök inte. Jag anser att jämförelsen som Jens gör är relevant, det anser inte du. Jag anser även att det är positivt att pokersajter erbjuder stöd för personer med spelmissbruk, på vilket sätt och till vilken grad det vara månde. Det anser inte du. Men du har rätt i en sak, och det är att det är rätt svårt att förstå var du egentligen har dina åsikter, eftersom slutklämmen alltid måste vara att Erik, Ola och i synnerhet Jens är hemska människor. Hur som helst, slutkommenterat och slutläst i den här bloggen för min del. Din debatteknik är milt sagt osympatisk och dina åsikter intresserar mig inte längre." Kan ni inte ge en sån här Einstein rätt att även banna andra moddar? St. Björn borde fanimej vara enväldig forumgestapo. Tänk vad lite skit som skulle skrivas i forumet. Nästan inget alls... Citera
Saint_Bjorn Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Använd gärna hata-saint_bjorn-tråden: http://pokerforum.nu/forum/sandladan/62388-saint_bjorn.html (obs att den ligger i sandlådan) och så har du ju din alldeles egna hata-pf-tråd redan: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/61911-vad-aer-det-som-driver-er-moderatorer.html Citera
devalanteriel Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Du får hitta en ny vinkel nu, Roffe. Den här har blivit tråkig. Citera
Klyka Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Jag bjussar på en av moddarnas utläggningar i min egen blogg.Just såna här gubbar är viktiga för att få Pokerforum.nu att både växa och frodas... St Bjorn om Eftertankens krakar.: "Försök inte. Jag anser att jämförelsen som Jens gör är relevant, det anser inte du. Jag anser även att det är positivt att pokersajter erbjuder stöd för personer med spelmissbruk, på vilket sätt och till vilken grad det vara månde. Det anser inte du. Men du har rätt i en sak, och det är att det är rätt svårt att förstå var du egentligen har dina åsikter, eftersom slutklämmen alltid måste vara att Erik, Ola och i synnerhet Jens är hemska människor. Hur som helst, slutkommenterat och slutläst i den här bloggen för min del. Din debatteknik är milt sagt osympatisk och dina åsikter intresserar mig inte längre." Kan ni inte ge en sån här Einstein rätt att även banna andra moddar? St. Björn borde fanimej vara enväldig forumgestapo. Tänk vad lite skit som skulle skrivas i forumet. Nästan inget alls... Ok, nu ska vi se här... Björnen skrev ett inlägg som var med viss udd riktat emot dig, vilket du med din självbild ser som en fullkomlig och uppenbar absurditet. Alla som tycker annorlunda än du själv har ju bevisligen fel, och alltså är det av dig ovan citerade stycket ett bevis för björnens irrfärd i vettets ytterområden. Så du postade detta i din mening pinsamma inlägg för en bredare publik att beskåda. Oj vad björnen skulle få skämmas. Men nu inträder det lilla problemet att din själv- och världsbild inte riktigt motsvaras av andra människors bild av dig och av världen. En ståndpunkt i klinch med din är inte per automatik absurd. Vi andra läste björnens inlägg och tänkte "väl skrivet, kunde inte ha sagt det bättre själv". Jag gillar dig alltjämt, Roffe. Men lik förbannat kan du fortfarande inte föra en debatt på ett vettigt sätt. Citera
Cyntax Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Jag gillar dig alltjämt, Roffe. Men lik förbannat kan du fortfarande inte föra en debatt på ett vettigt sätt.Jag saknade Roffe i lördags. Tråkigt att han inte kunde komma... Citera
Klyka Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Jag också, det hade varit kul att träffas igen. Citera
Recommended Posts