Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 I den här tråden diskuterar vi Saint_Bjorn och hans moderering i sandlådan. Citera
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Moget. Har du inget konstruktivt att komma med behöver du inte svara. btw. har du våta drömmar om att en dag bli moderator och få vara "en i gänget"? Citera
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Nice, jag har fått en alldeles egen fanbase! Visserligen en smula hatisk, men ändå. Love you all! Citera
MikeTime Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Har du inget konstruktivt att komma med behöver du inte svara. btw. har du våta drömmar om att en dag bli moderator och få vara "en i gänget"? Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig. Och nej, har redan sagt flera gånger att jag inte är intresserad av moddandet. Tror inte jag har det tålamod som krävs när det gäller fjortisar. Är däremot imponerad av de som faktiskt ställer upp på helt ersättningfri basis för att försöka hålla ordning på forumet. Citera
Staahla Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig. Kanske inte fullt lika konstruktivt som att som 40-plussare med ordnat liv öppet deklarera hur mycket han njuter av att se en tonåring med svåra drogproblem gå mot fördärvet. I tonåringens egen well dessutom. Sånt kräver en sann kung. Citera
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig. Alltså tråden handlar om Saint_Bjorn. LinYuChun använder bilden som en metafor (du kanske ser likheten mellan bilden och Saint_Bjorns avatar?) och är således on topic. Så ja, hans post är mer konstruktiv än din. Citera
popquee Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 lol, varför detta hat, vad har hänt? Citera
Nice Hand GG Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 jag anmälde LinYuChun inlägg i en tråd för jag tyckte kommentaren var rasistisk, saint_bjorn samtyckte, inlägget blev varnat. Så hittade LinYuChun en oneliner ifrån jello i samma tråd där som också kunde anses rasistisk som inte var varnat sedan... http://www.collegehumor.com/video:1907543 Citera
honest99 Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Hak-korset borde kanske vara på den andra björnen. Citera
Recommended Posts