Gå till innehåll

Poker-SM på Unibet - Satellitschema


Peder Månsson

Recommended Posts

Ok, vad bra. Ser fram emot det. Även om det är bra övervärde så gillar jag inte alls 1 och 2 euro satelliterna. Ska man bli 1:a av ca 40-50 startande så måste man undvika att bli utdragen och det är helt omöjligt, folk spelar väldigt konstigt...

10 euro satelliten är dock lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara några veckor kvar så borde komma upp lite mera ganska snart tycker jag.

 

Ett förslag är att ha 2st större i veckan t ex 50 euros där 1 av 4 går till main. till denna 50 går det flera kval varje dag i olika storlekar.

 

T ex 5 euro och 1 av 10 går till "finalen".. 10 euro och 1 av 5 går dit osv

 

Håller med Lynglie om små sattarna, även om det är övervärde så orkar man inte sitta å spela turnering med 40-50 tomtar och en plats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, vad bra. Ser fram emot det. Även om det är bra övervärde så gillar jag inte alls 1 och 2 euro satelliterna. Ska man bli 1:a av ca 40-50 startande så måste man undvika att bli utdragen och det är helt omöjligt, folk spelar väldigt konstigt...

10 euro satelliten är dock lite bättre.

 

Jag har full förståelse för vad du säger, det handlar dock om efterfrågan totalt sätt. Därmed inte sagt att det inte kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan det bli aktuellt med andra satelliter, jag vågar till och med utlova fler eller i andra "format". Exakt hur dom kommer se ut är beroende på efterfrågan från spelarna.

 

Återkommer i ärendet så fort något är bestämt.

 

 

Nu när det har gått ett tag, några nyheter ang. ytterligare satelliter med annat upplägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget är bestämt gällande fler satelliter.

 

Självklart finns det mer än en sida av detta, men satelliterna som går täcks inte. Inte ens €10 med 3 platser. Jag förstår att det då är svårt från Unibets sida att motivera satelliter med 10-15 platser.

 

Dom kanske inte täcks eftersom folk inte tycker att dom är så spelvärda?

Ska man t.ex. täcka 2 euro freezeout så måste ju över 100 st anmäla sig. I min värld är det ingen spelbar satellit när 1 per 100 går vidare. Det lockar liksom inte direkt.

Satellitsystemet som tillämpades förra året på Nordicbet var mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kanske inte täcks eftersom folk inte tycker att dom är så spelvärda?

Ska man t.ex. täcka 2 euro freezeout så måste ju över 100 st anmäla sig. I min värld är det ingen spelbar satellit när 1 per 100 går vidare. Det lockar liksom inte direkt.

Satellitsystemet som tillämpades förra året på Nordicbet var mycket bättre.

 

Men spela en 10 euros då. När jag kvala in var vi 22 spelare om 3 platser. Det är väl inte så svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kanske inte täcks eftersom folk inte tycker att dom är så spelvärda?

Ska man t.ex. täcka 2 euro freezeout så måste ju över 100 st anmäla sig. I min värld är det ingen spelbar satellit när 1 per 100 går vidare. Det lockar liksom inte direkt.

Satellitsystemet som tillämpades förra året på Nordicbet var mycket bättre.

 

€1-2 satelliterna förstår jag att man väljer att inte spela. €10 fungerar fint för dom flesta. Vi diskuterar detta med Unibet fortlöpande, och kanske kommer det fler satelliter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

€1-2 satelliterna förstår jag att man väljer att inte spela. €10 fungerar fint för dom flesta. Vi diskuterar detta med Unibet fortlöpande, och kanske kommer det fler satelliter.

 

Hö hö, nu är jag med i Main. Kommer inte att ge mig förrän jag fått en kindpuss och fått näsrullat korken till Klyka.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det upperbarligen ett tag sen du kvalade in. Det är väl inte förbjudet att vara missnöjd med satelliterna och komma med förslag på förbättringar?

 

Spelar 10 euro just nu, för övrigt.

 

Edit: Där satt den, och LappRoffe nej det var faktiskt inte så svårt när bästa handen fick stå iaf 75% av gångerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...