Gå till innehåll

Poker-SM på Unibet - Satellitschema


Peder Månsson

Recommended Posts

Att det blir ändringar ibland är självklart, beroende på efterfrågan på satelliterna. Detta skall vi dock självklart informera om i så fall.

 

Jag utgår från att tvåan och trean fått sina platser om supporten nu lovade detta.

 

Jag kom trea och har inte fått någon plats.

Ser ut som det varit tre platser garanterade alla dagar utom denna torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är verkligen taggad på klonk i online SM! Fantastiskt jobb av er som står bakom, tack!

 

Funderar lite på om det går att byta ett inkvalat sidoevent till ett annat sidoevent, men kanske ska ta det med Unibet suporten isf? Blir nämligen så rastlös och vill spela alla kvalturneringar samtidigt, även om Omaha och FL inte är min grej... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är verkligen taggad på klonk i online SM! Fantastiskt jobb av er som står bakom, tack!

 

Funderar lite på om det går att byta ett inkvalat sidoevent till ett annat sidoevent, men kanske ska ta det med Unibet suporten isf? Blir nämligen så rastlös och vill spela alla kvalturneringar samtidigt, även om Omaha och FL inte är min grej... :)

 

Stort tack, det uppskattas!

 

Nej, du kan inte byta ett inkvalat sidoevent till ett annat, om du inte kvalar in till samma event för andra gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag bor utomlands och undrar darför om man kan man spela turneringen från annat land än Sverige?

 

Tack på förhand!

 

Mvh

 

Sotomayor.

 

Ja, det skall inte vara några problem, så länge du kan logga in från landet du bor i, och har ditt konto registrerat från Sverige. Är ditt konto registrerat från annat land vänligen kontakta mig via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Men nu är jag lite förvirrad. Kvalade nämligen till FL eventet en gång till, ringde sedan supporten och ville byta till ett annat sidoevent men blev nekad!

 

Han sa att jag skulle maila deras support och låta en "pokerexpert" sköta ärendet eftersom han var osäker. Får väl göra det och hålla tummarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte om detta besvarats tidigare men:

 

När börjar/började Satelliterna och tills vilket datum pågår dom?

(stod inte i första inlägget..)

 

Satelliterna pågår för fullt, brukar väl normalt pågå in i det sista. Förra året avslutades väl precis sista turbosatelliterna bara en kort stund innan själva eventet startade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, och säkert fler med mig, efterlyser lite större och dyrare satelliter. Ett exempel kan vara att ha en satellit med 50+5 buy-in som går en gång i veckan med ca 15 garanterade platser till main event. Då kan man även köra satelliter till denna satellit under veckan, så blir den stora satelliten som en slags veckofinal.

Någon större satellit har ni säkert planer på att köra fram mot slutet, men det hade inte varit fel med det här upplägget redan nu!

 

Synpunkter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...