Gå till innehåll

Opteron - kör gemensam dagbok med chofritz ist...


Opteron

Recommended Posts

  • Svars 649
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är de för skärm du har hookad till laptoppen där.. ser nötig ut. har själv en dell med ett graffe kort som klarar 1920*1200 och vill fixa något liknande. Har bara en vga utgång dock (tror den heter så).. kanske inte spelar någon roll..

 

vga gör så de är analog signal bara.

 

laptop från 03 bör klara 1920x1200 externt, så de ska nog inte vara nå prob.

 

de ända du tappar på att ha vga är att inte signalen är digital.

 

sry for ot opt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad är de för skärm du har hookad till laptoppen där.. ser nötig ut. har själv en dell med ett graffe kort som klarar 1920*1200 och vill fixa något liknande. Har bara en vga utgång dock (tror den heter så).. kanske inte spelar någon roll..

 

Skärmen är en DELL 3008wfp. 30" är def nöten för pokerspelare =)

 

Brukar finnas till väldigt bra priser från engelska ebay men du behöver ny dator/grafikkort för att driva den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern rullar på rätt stabilt, har fått in 45k händer i jan, 6.5k över AI-ev. Sjukt motiverad då jag vill ha råd att casha en lägenhet i slutet av 2009 då jag hoppas fastighetsmarknaden har krashat lite lagom 8-)

 

 

Fick hem nya hörlurar igår. Orkar aldrig lyssna på musik ur mina högtalare när jag grindar då det dels stör tjejen när hon pluggar eller sover (vilket är allt hon gör) och också stör mig av någon anledning. Vill ha dem på stativ i vardagsrummet framför någon nice relax-stol ist för som datorhögtalare men har inget passande vardagsrum :-(

 

Lite bilder:

 

I trä.

dsc0572kp4.th.jpg

 

Sitter skönt

dsc0573ec2.th.jpg

 

dsc0571oc3.th.jpg

 

Gay kabel och kontakt :roll:

 

dsc0569ib9.th.jpg

 

Drivs av benchmark DAC1

 

dsc0568vo5.th.jpg

 

 

Tycker def att det funkar bra att lyssna på musik i lurar vid grind, störningen av själva musiken vägs helt klart upp av att man stänger ute exakt alla andra störningsmoment.

 

 

Ang. klättring satte jag igpr ett riktigt nice "vitt" boulderproblem och imorgon sätter jag en 7b-led på rep =)

 

Är helt klart på bra humör =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, blev inget 7b idag. Mådde sjukt illa av nån anledning när jag gick o la mig. Låg o vred mig och rapade i en och en halv timma och sen gick jag på toa och stoppa fingrarna i halsen. Otroligt skönt. Tror jag blivit lätt matförgiftad.

 

Idag har jag legat i sängen hela dan med 38 graders feber och är allmänt ostabil i kistan :-(

 

 

Börjar bli aningen bättre nu så förhoppningsvis ska jag ändå kunna trycka in lite grind ikväll. Lönefredag och allt :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty. Var som sagt ute på stan och käka och dansa med några gamla kompisar inatt. Kände mig lätt slaskig när jag brände 12-1300kr (inge taxi).

 

Idag har pokern gått fint och jag inleder månaden med $1500-plusset. Roligt att tänka på hur mycket pengar det egentligen är =D

 

 

Dagens sista hand fick för övrigt bli dagens lol, fi är 19/16-reg med helt ok stats.

 

PartyPoker, $1/2 Hold'em Cash Games, 6 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

KULLIPUKU (BB): $200

Meisterhase (UTG): $410.61

HERO (UTG+1): $249.80

sweetsmash (CO): $564.34

Krishan_ (Button): $254

Bouba1810 (SB): $324.75

 

Dealt to HERO K:club: A:club:

 

Pre-flop:

(1 folds), HERO raises to $7, sweetsmash calls $7, Krishan_ raises to $30, (2 folds), HERO all-in $242.80, (1 folds), Krishan_ calls $219.80

 

Flop: ($509.60) Q:club: 7:club: T:club: (2 Players)

 

Turn: ($509.60) Q:spade: (2 Players)

 

River: ($509.60) 2:diamond: (2 Players)

 

Results:

Krishan_ Showed J:spade: A:heart:

HERO Showed K:club: A:club:

HERO wins $506.60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...