Solid Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Vad blev det för stol? Jag ska köpa mig en också men har noll koll på området, alla tips mottages tacksamt. Sry for OT btw. Hittade den i en Kinnarps-butik. Bra grejer. Citera
Opteron Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Själv kör jag en HM Aeron, kan fixa en bild imorgon. Är 4.5k plus på månaden på 2k händer =) Citera
Opteron Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Här är iaf två bilder på mitt kontor. Högtalarna ska strax bytas ut mot ett par ino audio piP signatur som jag ska bygga ihop i helgen. =) Ska även upp lite dämpmaterial för att förbättra akustiken. nu klättra. Citera
Opteron Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 LOL =) Mest riggade handen på länge ***** Hand History for Game 7424464315 ***** $400.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, October 03, 03:22:10 ET 2008 Table Table 127929 (No DP) (Real Money) Seat 1 is the button Seat 4: ChocolateCake ( $406.00 USD ) Seat 5: PojkenMedTur ( $471.10 USD ) Seat 6: bankebiller ( $226.64 USD ) Seat 1: love1177 ( $362.38 USD ) Seat 2: DoctorDonk ( $400.00 USD ) Seat 3: IwontStackU ( $422.50 USD ) DoctorDonk posts small blind [$2.00 USD]. IwontStackU posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to PojkenMedTur [ As Ac ] ChocolateCake folds PojkenMedTur raises [$12.00 USD] bankebiller folds love1177 calls [$12.00 USD] DoctorDonk calls [$10.00 USD] IwontStackU folds ** Dealing Flop ** [ Ts, 3c, Js ] DoctorDonk bets [$24.00 USD] PojkenMedTur calls [$24.00 USD] love1177 raises [$160.00 USD] DoctorDonk raises [$364.00 USD] PojkenMedTur calls [$364.00 USD] love1177 calls [$190.38 USD] ** Dealing Turn ** [ 8d ] ** Dealing River ** [ 5d ] love1177 shows [Kc, Kh ] DoctorDonk shows [Jc, Kd ] PojkenMedTur shows [As, Ac ] PojkenMedTur wins $75.24 USD from main pot PojkenMedTur wins $1088.14 USD from main pot Citera
Elitloppet Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Själv kör jag en HM Aeron, kan fixa en bild imorgon. Niice... köpt var och för hur mkt? Citera
Opteron Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Köpte den i San fransico i våras för ca $700 (a la 5.82 styck =)) Behövde inte ens betala övervikt när jag tog den på planet (Virgin är ett nötflygbolag) Klart bra investering! edit. Finns tydligen till jättebra priser på ebay.co.uk, inget skatt/moms-krångel och pundet är billigt! Citera
Opteron Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Ägnade gårdagen åt att bygga ihop mina Ino Audio piP signatur och nu är de på plats så slänger upp en ny bild på mitt skrivbord: Citera
thefman Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 wow gillar ditt kontor skarpt. Tack för inspirationen! Brukar tycka att det är enklare att arbeta i en stilren och strukturerad miljö. Själv sitter man mest vid köksbordet med laptopen nu för tiden. Skall ändras på! Vart fick du tag på målningen? btw såg att du spelar nl400 på PTY så vi lär väl ses kring borden! GL Citera
Opteron Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 wow gillar ditt kontor skarpt. Tack för inspirationen! Brukar tycka att det är enklare att arbeta i en stilren och strukturerad miljö. Själv sitter man mest vid köksbordet med laptopen nu för tiden. Skall ändras på! Vart fick du tag på målningen? btw såg att du spelar nl400 på PTY så vi lär väl ses kring borden! GL tyty. målningen är från ikea nick? Citera
mpee Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Hur går det för dig? En upptadering vore nice. Citera
Opteron Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Hur går det för dig? En upptadering vore nice. hoho, går rätt segt =/ Hade en jobbig oktober där jag inledde med att klonka 8k på fyra dagar, tappa 7k lika snabbt och sen kämpa jag resten av månaden. Spelade dåligt och "ville vinna" alldeles för mycket. Fick in $10k till slut iaf. Planen i november var att grinda jättemycket low-limit för att bara få tillbaka känslan av att pengarna kommer automatiskt så länge man man bara koncentrerar sig på att ta bra beslut och få in händer. Har väl gått sisådär med det.. Kör nl200 på boss och blandar ut med nl200/400 på party för tillfället och har fått in 12k händer, siktar på 50. Var 3k ner på månaden för tre dagar sen men nu är jag iaf över nollan Glädjeämnet är klättringen som går riktigt bra, har helt plötsligt fått massvis med styrka (relativt iaf) i mina fingrar, ("crimp" se min avatar). Ikväll och på torsdag, fredag ska jag och min klätterkompis bli teknik-coachade av 2006 års SM-vinnare i bouldering Var nere i Spenien och klättra ute för första gången runt 20e oktober, var helt löjligt roligt. En kompis orkade bära med sig sin systemkamera så kan lägga upp lite fina bilder sen när jag fått dem av honom. Här iaf en jag tog själv från morgonen sista dagen: On-sighta en 25m 6c+ som gick efter röda strecket. Här är en graf över allt mitt pokerspel senaste 100k händerna. Citera
mpee Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Alltid segt när det går kasst. Eller rättare sagt, poker är fan segt så länge man inte springer sjukt bra. Trevlig graf dock, första halvan åtminstonde. Anledningen till att jag är lite nyfiken är att jag börjat springa på dig en del på party. Har visserligen tableselectat bort dig rätt hårt bara för jag känt igen ditt nick från pf. Nickar iaf mpee4shizzle @party för stunden. Lirar nl200 och nl400. Spelar dock rätt mycket på stars också. gl och håll din db levande nu. Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Party är skattefritt va? Omifall att man skulle få ett ryck Citera
Opteron Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Party är skattefritt va? Omifall att man skulle få ett ryck Troligtvis. Citera
vuns187 Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Party är skattefritt va? Omifall att man skulle få ett ryck yes box Citera
Slasktratt Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 yes box Papper på det? Skulle hålla mig till Opterons "troligtvis" utan papper. Citera
Kees123 Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Ägnade gårdagen åt att bygga ihop mina Ino Audio piP signatur och nu är de på plats så slänger upp en ny bild på mitt skrivbord: Snygg hörna! Men vad är det för mjuka taggiga saker runt väggarna. Madrassering vid svårare tiltutbrott? Citera
Opteron Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Det är lite dämpmaterial, meningen ljudet ska bil bättre. Har beställt lite nya prylar och planerat lite ändringar, kan posta en uppdaterad bild om ett par veckor. Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Jag har något svagt minne av att Party har varit uppe i rätten och att det skulle vara lugnt men jag är verkligen inte säker alls. Citera
Opteron Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Postad 16 November , 2008 Hahahahhahahhohohohohoho =D Fisken har 42% _trebet_. Sätter mig på bordet och det första jag ser är honom spela en fyrbetad pott i pos. floppen kommer 4TJ med FD i ruter, tag-fi skickar fullt pottbet och LAG synar. turn är självklart A så LAG visar stolt upp A7 i hjärter som scoopar mot TAGs KK. Fi sitter nu med 400bb och det är här jag kommer in och gör mitt jobb Value-CRAI http://pokerhand.nu/hand/26812 Isolations-minraise http://pokerhand.nu/hand/26810 "värde-raise" http://pokerhand.nu/hand/26809 KILL: http://pokerhand.nu/hand/26811 Citera
Opteron Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Postad 25 November , 2008 Snygg hörna!Men vad är det för mjuka taggiga saker runt väggarna. Madrassering vid svårare tiltutbrott? Sådär, nu har jag äntligen fixat till skrivbordet som jag vill ha det =) Måste ligga rätt högt upp på pokerskrivbors-topplistan va? http://www.minhembio.com/PojkenMedTur/218306 Nu ska jag äta ärtsoppa. Citera
Opteron Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Riktigt nice, precis kommit upp i 100k sek på månaden för femte månaden i rad. Kanske blir en lägenhet i stan till slut =) (aug-nu, € på slutet) Regina spector är sjukt bra! Sams Town är ett bra album Det är nice att lyssna på Infected mushroom =) Jag har aldrig egentligen brytt mig särskilt mycket om musik men just nu är det verkligen riktigt skoj. [x] bra humör Citera
Opteron Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Vart spelar du nu? Mest Boss denna månad (nl200 ), har fixat Ipoker-konto men har inte orkat dra igång grind där. Har även missklonkat 5k händer på party. Citera
Recommended Posts