valborg Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Värför stävar ni ess med ä? Täck! Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Troligen för att det är (en) korrekt stavning enligt SAOL? Citera
valborg Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Troligen för att det är (en) korrekt stavning enligt SAOL? Träffar vid sökning på Google: ess kortlek = 6950st äss kortlek = 2160st Känns som att SAOL inte riktigt nått fram med sin stavning till folket. Citera
rymz2008 Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Vilka är "ni" enligt dig? Jag stavar det då "ess". Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Vilka är "ni" enligt dig? Jag stavar det då "ess". Man kan misstänka att eftersom det ligger i FTP-gruppen att det riktar sig till Full Tilt. Citera
valborg Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Man kan misstänka att eftersom det ligger i FTP-gruppen att det riktar sig till Full Tilt. Precis, i klienten, vid borden. Citera
redlineer Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Både Ess och Äss finns i SAOL, Dock ingen aning om de har samma betydelse Citera
Full Tilt Support Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hej, Det är ju endast 3 små bokstäver som är "Svenska", skulle ni föredra att det stavades med E? Hälsningar, Full Tilt Support Citera
valborg Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hej, min personliga åsikt är att det ser bättre ut med E, men det gör mig egentligen ingenting det är ju en skitsak men jag trodde det var ett stavfel det var därför jag undrade. Tack för svaret! Citera
Partyjack Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hej, Det är ju endast 3 små bokstäver som är "Svenska", skulle ni föredra att det stavades med E? Hälsningar, Full Tilt Support Verkar tydligen finnas folk som mår dåligt över hur det är nu.. Citera
BruceBoa Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Ta både Ä och E, ÄESS! YEEES, jag fick ÄESS EÄSS! Citera
Driver Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Jag bryr mig inte om hur det stavas så länge jag får två av dom när jag får mina hålkort Citera
LordRalpHs Postad 10 September , 2008 Rapport Postad 10 September , 2008 Kör klienten på engelska så kan ni sova gott inatt Citera
Full Tilt Support Postad 11 September , 2008 Rapport Postad 11 September , 2008 Hej igen, Jag har skickat vidare innehållet i den här tråden till vår feedback-avdelning. Om dom uppskattar förslaget så kommer det att ändras i nästa release. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
gdaily Postad 11 September , 2008 Rapport Postad 11 September , 2008 Då kanske de kan ändra ett mycket värre fel när de ändå håller på: Vårat löfte får mig att spy varje gång. http://www.fulltiltpoker.com/sv/ Citera
bananuz Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Då kanske de kan ändra ett mycket värre fel när de ändå håller på: Vårat löfte får mig att spy varje gång. http://www.fulltiltpoker.com/sv/ Ja, det ser banne mig bedrövligt ut. Citera
bossbaver Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Kör klienten på engelska så kan ni sova gott inatt Höh, ja precis som om det nu skulle hjälpa... Äijsess....fnys. Citera
Full Tilt Support Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Hej, Har fått ett svar nu och det kommer att förbli Äss även i fortsättningen, hoppas att ni kan stå ut med detta. Jag skickade också vidare ert förslag på att få "Vårat löfte" ändrat till "Vårt löfte". Fortsätt gärna att komma med förslag, det är verkligen uppskattat. Med vänliga hälsningar, Full Tilt Support Citera
pokerfacket Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag bytte precis till den svenska versionen och den dåliga grammatiken och blandningen av svenska och engelska är rätt kul. Jag gillar "X har 15 sekunder på sig att göra något" "X vinner handen med king-hög" "kasta om någon satsar" "X visar tvåpar, Queens och nior" "Vi spelar och chattar med spelare varje dag på alla nivåer, även med låtsaspengar." "Prova våran guidade tur" Mindre roligt utan bara fel: "Tillgänlig(t)" i kassan. "Vänta®" i lobbyn Citera
gdaily Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag spelar av princip inte på sajter på svenska. Titan låter mig inte installera engelsk klient av något skäl. Otur för dom, då spelar jag på pokerducks i stället. Citera
rymz2008 Postad 13 September , 2008 Rapport Postad 13 September , 2008 Man ska inte klaga ;P Dom lär åtgärda det, och det är ju trots allt inga större stavfel/särskrivningar. Även jag kör på engelska då jag bara inte överhuvudtaget klarar av poker på svenska. Citera
Recommended Posts