Gå till innehåll

Dead-Inside back with grind on the mind NL400-NL600 £ $ €

Recommended Posts

Postad
Jo ES är ganska skoj. Men vadå, du gillar inte Zeus? Alltså, jag vet ju (i DOTA) EXAKT hur mycket HP alla spells tar rent på känsla, så helt plötsligt blir folk FB och sånt :D. Sinnessjukt jävla roligt. Har inte alls samma känsla i Newerth dock.

Och ja, HoN är DOTA med ny grafik, mindre ändringar, sämre pathing, ett fåtal nya hjältar (lite lånade spells, typ Furres teleport finns nu på Nymphora, som också har en stun som åker fram + tillbaka (stunnar both ways), en heal som hon lägger på backen som dödar och healar som Omnis spell fast AoE och en spell som gör att nästa spell på target hero är gratis), för tillfället allvarligt dumma torn och en rad andra små problem. Det suger ju bra mycket när man står och tittar åt ena hållet och ska kasta spell åt andra och heron tar 1 sec + på sig att vända sig om för att kasta. Jag menar hur misslyckas man så hårt? Valkyire (Mirana) blev helt nerbögad i senaste patchen. Enchanted Marchers (Phaseboots) har en del problem i det att saker inte interagerar som de ska ibland, t.ex. Pharoh (clockwerk) funkar inte som han ska mot nån med phase på, osv. osv. Men överlag är det riktigt bra och njutelsefullt. Gillar dom nya hjältarna också.

Nästan så man får prova det nya då :) lite roligt att de bytt namn på alla heroes. Ganska svårt att få FB med zeus om man spelar med bra spelare, det går i stort sett aldrig. Antar du spelar publicgames då?

hahaha omni är nog min favorit btw, mer lame hero finns ju inte. den och SK tsm i samma lane är fint :lol: Verkar vara massa fina buggar i det nya :(

• Svars 763
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

TB/Zeus får man mängder av FB på när man PUBar HoN :P Massa folk som inte fattar att man måste vara defensiv när man går ner lågt mot TB :P

Buggarna och pathingen är lite tiltande ja :( Men det fixar dom nog till release, är ju fortfarande beta på det.

Invites går att få genom att bli medlem i deras Facebook grupp så skickar dom ut regelbundet ,eller genom polare som spelar. Har tyvärr slut på invites :(

Postad

Nya Omni (Jereziah) har ju piratens cleave. Heeelt jävla galet äckligt imba. Älskar det.

Och jo jag lirar pub till 95%. Orkar inte spela mer seriöst än så. Och sen har jag en del polare som aldrig verkar lära sig spela och då blir jag bara arg om vi ska ta något CW eller annan priv match.

@SunTzu. Tvivlar på att dom kommer fixa pathingen. Men förhoppningsvis fixas allting annat iaf, inkl tornen.

Postad

Jag fattar fan inte hur tornen är skrivna, ibland kan dom prioritera heroes över creeps som står och slår på tornet, och sen slutar dom, och börjar igen etc. Så sjukt irriterande.

Och jo Jereziah är sjukt tiltande, spec med sin jävla magic sköld när man spelar TB :P

Postad

No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

SB ($588)

BB ($386.17)

UTG ($471)

Hero (MP) ($405.60)

Button ($229.18)

Preflop: Hero is MP with Kspade.gif, Aheart.gif

1 fold, Hero bets $14, 1 fold, SB raises $50, 1 fold, Hero raises $94, SB calls $56

Flop: ($220) 4diamond.gif, Jspade.gif, Jheart.gif(2 players)

SB checks, Hero checks

Turn: ($220) 6club.gif(2 players)

SB bets $120, Hero calls $120

River: ($460) 3spade.gif(2 players)

SB bets $360 (All-In), Hero calls $177.60 (All-In)

Total pot: $815.20

Results below:

SB had Aclub.gif, Qclub.gif (one pair, Jacks).

Hero had Kspade.gif, Aheart.gif (one pair, Jacks).

Outcome: Hero won $812.20

... vem kan det vara?

Postad

No-Limit Hold'em, $4.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($302.50)

Hero (UTG) ($1276.30)

Button ($400)

SB ($349.60)

Preflop: Hero is UTG with Aclub.gif, 9club.gif

Hero bets $14, 2 folds, BB calls $10

Flop: ($30) 4club.gif, 3club.gif, 6diamond.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $24, BB calls $24

Turn: ($78) 4diamond.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $55, BB calls $55

River: ($188) Kdiamond.gif(2 players)

BB bets $64, Hero calls $64

Total pot: $316

Results below:

BB had 5heart.gif, Qclub.gif (one pair, fours).

Hero had Aclub.gif, 9club.gif (one pair, fours).

Outcome: Hero won $313

Gudade mig lite.

Postad
Verkar vara helt omöjligt att få beta-key?

Du eller någon av dina kompsiar som spelar har inte en över? hade varit guld :)

Tror jag har en key åt dig, PMa mail så ska jag titta efter.

Spelar du nå poker eller lirar du bara PCspel nuförtiden?

Antar att du menar mig?

För jag gör något dålig kombination av båda. Tror pokern lider lite just nu, men det är väl som vanligt.

Postad

Har inte spelat nå poker senaste två (eller om det är tre?) dagarna. Alltså jag är så dålig på det, men det har verkligen inte känts bra heller så vad ska man säga. Mår allmänt dåligt just nu känner jag och då är inte poker det mest attraktiva i världen.

Men men, det var egentligen inte det jag tänkte skriva eller tipsa om utan Hurricane 2000. Dom allra flesta känner säkert till Scorpions - Hurricane (rock you like a hurricane). Genom Spotify hittade jag dock världens ballaste remix/remake, Scorpions - Hurricane 2000. Lyssna, njut, älska låten, älska mig.

Spotify länk

Ja juste, sen var det en till sak. Skulle ta ut ifrån Redbet. Har en del pengar liggandes där fastän jag bytt Boss site. Dom ville ha leg och bild på räkning ifrån mig. Problemet är bara att jag inte har någon räkning att ge till dom då jag inte har några. Great success.

• 2 weeks later...
Postad
bump.

hur går pokern? eller spelar du bara HoN numera :-)

Blev 4400 händer förra månaden, så lite poker är det väl.

Sen just nu är det sitebyte igen eftersom att point slog igen access till Bossnätverket efter Boss satte upp lite nya nätverksregler.

Har iaf inga pengar på den nya siten just nu så, inge game.

Postad
Blev 4400 händer förra månaden, så lite poker är det väl.

Sen just nu är det sitebyte igen eftersom att point slog igen access till Bossnätverket efter Boss satte upp lite nya nätverksregler.

Har iaf inga pengar på den nya siten just nu så, inge game.

Pma om du vill ha bananer.