TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Jag drömde inatt att Norinder satt och spelade Texas med en äldre man utanför en korvmoj. Allin pf, Norinder visar upp A8s, den gamle mannen A4s, Norinder vinner på kickern. Något är fel på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Vilket skämt..köpa in kort..och det var ju inte direkt nosebleed highstakes heller mycket patetiskt man måste jag säga. Håller jag inte med om. Han grinade upprepade gånger över standard-flippar i PLO och köpte slutligen in för det sista han hade på kontot. Jag noterade bara att det fanns en möjlighet att det han skrev inte var sant och således vet man ju inte om han fabulerat det övriga. Dock är det lite snusikgt att skryta över sina vinster och driva med dom som han har vunnit av. Sätter en peng på att han var tjockisen i sandlådan som skulle förstöra för alla andra. Tyvärr verkar han inte ha kommit så mkt längre än så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Jag drömde inatt att Norinder satt och spelade Texas med en äldre man utanför en korvmoj. Allin pf, Norinder visar upp A8s, den gamle mannen A4s, Norinder vinner på kickern. Något är fel på mig... Skönt att bäst hand fick stå. Jobbigt om det blivit split och Norinder hade börjat tjafsa om vilken röta gubben haft. Du hade kunnat få men för livet;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 antar att du inte läst hans grova påhopp på bla mig. Nope, som jag sa så orkade jag bara läsa hans tre senaste inlägg och jag tror inte att han nämnde ditt namn där. (jag tycker att bloggar är aptråkiga att läsa, med undantag från Chewbaccas blogg http://bigfurryoaf.blogspot.com/ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Men han kan ju inte må bra, på riktigt. Han bara gastar osammanhängande om något när han bloggar och bloggen är i princip omöjlig att läsa på grund av ilskan som gör att han ändrar fokus gång på gång mitt i en mening. Vad jag förstått så verkar han vara väldigt arg i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Snubben ger ju mig rysningar ... Hoppas han inte går bust och förlorar synmaskinen (hans båt) För det är ju dom här som blir serialkillers dessvärre:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 22 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Vad jag förstått så verkar han vara väldigt arg i alla fall. Desto bättre för oss andra. Arga spelare brukar inte gå plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Men han kan ju inte må bra, på riktigt.Är väl standard stöddpucko, det ovanliga är väl bara att han av någon anledning fått för sig att skriva offentligt. Fattar inte riktigt varför Shahin tycker han är vettig, men han kanske känner honom närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Test för att se om min nya titel funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Sick! Vems röv har du slickat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Sick!Vems röv har du slickat? Ingens. Frågan är vilka trådar Norinder har dragit i... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 självdistans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Håller jag inte med om.Han grinade upprepade gånger över standard-flippar i PLO och köpte slutligen in för det sista han hade på kontot. Jag noterade bara att det fanns en möjlighet att det han skrev inte var sant och således vet man ju inte om han fabulerat det övriga. Dock är det lite snusikgt att skryta över sina vinster och driva med dom som han har vunnit av. Sätter en peng på att han var tjockisen i sandlådan som skulle förstöra för alla andra. Tyvärr verkar han inte ha kommit så mkt längre än så... Det är inte direkt nivåerna som sådana jag har någon om åsikt om. Jag spelar själv ungefär samma nivåer. Det är mer attiyden och hela den här krönikör grejen som jag tycker är patetiskt och det här med att sitta o gnälla i chatten. Nu är han bara en loser. Hade han lirat 200/400$ på full tilt så hade han förvisso varit en lika avskyvärd personlighet men då hade pengarna kunnat väga upp lite av hans dryghet. Man har rätt att vara en jobbig människa utan självdistans om man är ett geni.. Inte om man heter mikael norinder bor i sverige och äger en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Jag trodde du var ironisk i ditt förra inlägg. Blev lite feltolkat. Tror vi är rätt överens. Att sitta och grinda lågt med minimum inköp och gnälla i chatten upprepade gånger. Samtidigt skryter han i sin blogg över hur grym han är som pokerspelare och driver med dom han vunnit av och vad han har köpt för deras pengar. Det är nåt som inte stämmer där... Det är mer attiyden och hela den här krönikör grejen som jag tycker är patetiskt och det här med att sitta o gnälla i chatten. Nu är han bara en loser. Håller med. Hans krav om att han skulle vara den enda bloggaren för tidningen etc var ju helt sanslöst. Snacka om att ha en skev självbild... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cosmo_Kramer Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Bara jag som gillar Mickes blogg? Läser den oftast med ett leende på läpparna. Bästa pokerbloggen efter Indiscreet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Test för att se om min nya titel funkar. Skönt med lite riktig humor mitt i allt tjafs. Tack! /"Pokervärldens lilla moralförespråkare" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Skönt med lite riktig humor mitt i allt tjafs. Tack! /"Pokervärldens lilla moralförespråkare" Mår man väl av det man skriver så mår man väl . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Han verkar lite bitter om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Streetsmart snubbe.... som inte går hem bland egentänkande individer:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Har Norinder ramlat och slagit skallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 Har Norinder ramlat och slagit skallen? Det är nog snarare syrebrist vid födseln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Själv skulle jag kommentera i Mickes blogg om jag hade en åsikt. Men jag orkade bara läsa senaste inlägget och det var ganska ointressant....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mallakna Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Om man släpper att alla hatar Micke och läser det egentliga budskapet så har ju gubbfan rätt. Men alla här är ju snabba att kasta skit såfort nån börjat. Läs om, läs om och läs igen, vad är det egentligen han menar? Tänk lite själv istället för att kasta andra, tredje, 20e stenen. Och ja, jag håller med om att hans ordval inte är dom bästa men försök se helheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Om man släpper att alla hatar Micke och läser det egentliga budskapet så har ju gubbfan rätt.Det är inte särskilt svårt att vara helt jävla dum i huvudet och samtidigt ha rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts