Earthnut2 Postad 2 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2011 han fjantar sig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juiceme Postad 2 Februari , 2011 Rapport Share Postad 2 Februari , 2011 Menade på Svs Jaja, när ska du outa nick? så vi kan hålla ögonen öppna i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 2 Februari , 2011 Rapport Share Postad 2 Februari , 2011 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 I vilken värd sitter det 2 st 50 vippare per bord på svs numera? Är ju max en fisk per bord där numera med. Då vågar jag påstå är jag bäst i världen på att tableselecta/bumhunta. Regs regs everywhere ja men skillnaden mellan vissa regs och 50 vpip-fiskar är hårfin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 ja, det var kanske en överdrift. kontentan var att svs här sämre motstånd. mer fisk, färre bra regs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 ja, det var kanske en överdrift. kontentan var att svs här sämre motstånd. mer fisk, färre bra regs. Konstigt ändå, hör ju många som säger att ongame är det € som är mest fisk på. Men att folk klagar på att klienten inte är så stabil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 I vilken värd sitter det 2 st 50 vippare per bord på svs numera? Är ju max en fisk per bord där numera med. Då vågar jag påstå är jag bäst i världen på att tableselecta/bumhunta. Regs regs everywhere This Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 ja men skillnaden mellan vissa regs och 50 vpip-fiskar är hårfin +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 +1 +2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 3 Februari , 2011 Rapport Share Postad 3 Februari , 2011 ja men skillnaden mellan vissa regs och 50 vpip-fiskar är hårfin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 Februari , 2011 Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 hur går det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 har inte lirat mycket alls denna månad. 12k händer och breakeven med rb ungefär, tror jag. har lite skit i skolan att göra. börjat vänja mig vid 100bb, verkar finnas helt okej värde på nl200 har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 15 Februari , 2011 Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 har inte lirat mycket alls denna månad. 12k händer och breakeven med rb ungefär, tror jag. har lite skit i skolan att göra. börjat vänja mig vid 100bb, verkar finnas helt okej värde på nl200 har jag märkt. Skönt, hur fungerar klienten för dig? Laggar mycket eller flyter det bra? Vad kom du i racet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 Skönt, hur fungerar klienten för dig? Laggar mycket eller flyter det bra? Vad kom du i racet då? klienten fungerar felfritt för mig. jag cashade nåt inköp bara, men jag borde nog kunna vinna ett sånt där race om jag spelar ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 15 Februari , 2011 Rapport Share Postad 15 Februari , 2011 klienten fungerar felfritt för mig. jag cashade nåt inköp bara, men jag borde nog kunna vinna ett sånt där race om jag spelar ordentligt. Ah, de verkar rätt lätta, jag spelar nl20 och om jag hade lirat där hade jag kommit typ 30a så det är nog rätt lätt om man grindar hårt DU får köra detta races istället då 4000$ till vinnaren är ju nästan värt att grinda hårt för i 15 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 andddddddddddd evverrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyday is just the same fyllebump. lite i skolan framöver. 10k händer om dagen gogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 lol pinsam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 andddddddddddd evverrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyday is just the same fyllebump. lite i skolan framöver. 10k händer om dagen gogo. broder daniel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 broder daniel? det är baba sonic som har indoktrinerat mig =( och så blir jag emo på fyllan. borde antagligen sluta dricka. hm, det var en bra idé. nykterhet tills maj spikat. usch, nu mår man. och så lite 12-tabling på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 27 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2011 behöver nog en till skärm om det ska gå att masstabla. kanske borde fokusera på att spela bra istället för mycket iofs. någon som vet hur man stänger av dom här sjukt jobbiga meddelandepopupsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 27 Mars , 2011 Rapport Share Postad 27 Mars , 2011 behöver nog en till skärm om det ska gå att masstabla. kanske borde fokusera på att spela bra istället för mycket iofs. någon som vet hur man stänger av dom här sjukt jobbiga meddelandepopupsen? Vad har du ikrysset inne på settings? Jag har bara 4 färgkort, och show hand value, show fold waring. Allt det andra är utkryssat. Då laggar det mindre också dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 27 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2011 Vad har du ikrysset inne på settings? Jag har bara 4 färgkort, och show hand value, show fold waring. Allt det andra är utkryssat. Då laggar det mindre också dessutom det här är ju något som händer för alla fönster i windows, inte bara pokerklienten. så det är antagligen någon inställning i windows jag letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 27 Mars , 2011 Rapport Share Postad 27 Mars , 2011 det här är ju något som händer för alla fönster i windows, inte bara pokerklienten. så det är antagligen någon inställning i windows jag letar efter. Aha du menar så, har faktiskt ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts