Gå till innehåll

Earthnut2@SvS


Earthnut2

Recommended Posts

  • Svars 218
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Swedbank har potential tkr jag :-D

Kan inte heller något, men kan inte gå allt för fel med stora stabila företag.

 

nä, precis. har ju dock redan en bank. tänker att det kan vara en bra idé att sprida ut aktierna i olika branscher för att reducera varians.

avega group verkar sunt. tack för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

april slutade på $9k med rb och race. hann bara med 55k händer, däremot har jag sett 8 säsonger seinfeld samt glengarry glen ross ungefär 15 gånger. noll disciplin.

 

glengarry glen ross är btw världens bästa film, om man gillar dialoginriktad film. förvånansvärt få som har sett den också.

 

 

 

 

den här månaden måste jag plugga till tre tentor, vilket är ganska svårt när man är mer lättdistraherad än en 12-åring. lär inte bli mycket poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

hej bloggen.

klar med alla tentor för terminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 har dessutom fått nycklarna till nya lägenheten idag, så är lite motiverad till att tjäna deg. fittigt dyrt att leva. brukar det vara bättre eller sämre värde sommartider? intuitivt sämre, känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej bloggen.

klar med alla tentor för terminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 har dessutom fått nycklarna till nya lägenheten idag, så är lite motiverad till att tjäna deg. fittigt dyrt att leva. brukar det vara bättre eller sämre värde sommartider? intuitivt sämre, känns det som.

 

Sämre vid högtryck, bättre vid lågtryck.. typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...