Gå till innehåll

FTP blåste mig på $300 nyss!


Soni

Recommended Posts

Det är ganska standard. Troligen funkar en kopia på visakortet, och du kan stryka vissa siffror (nån annan vet säkert vilka siffror det är de behöver) om du inte gillar tanken på o skicka hela ditt bankkortsnummer.

 

Det är en rutinmässig säkerhetskontroll. Även om de e lite jobbigt så ska vi vara glada att de har dessa rutiner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur man aldrig vinner några pengar att ta ut så man slipper kontroller på andra sajter... :) Retar bara gallfeber på alla 25/50 och 50/100 regs på svs nuförtiden....

 

Jag satte också in på full tilt med visa-kort en gång i tiden, torskade de 4 inköpen på 30 minuter, bestämde mig för att jag inte gillade klienten (då) och sket i deras request på att få kopia på visakort och leg... så jag är nog aldrig mer välkommen till FT (även om jag skulle vilja spela där nu...) :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe hoppas det löser sig, är ju bara sugen på poker=), hoppas kopian på ID:et funkar då=), trots att de fyra sista är suddade.

Har iaf skickat iväg det idag, och tar emot vadslagningar på vilken dag ni tror deras "24/7 support" kommer svara mig..

 

Jag bettar $10 på tisdag mellan 07:00-11:00!!

Välkommen med era bets:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur man aldrig vinner några pengar att ta ut så man slipper kontroller på andra sajter... :) Retar bara gallfeber på alla 25/50 och 50/100 regs på svs nuförtiden....

 

Jag satte också in på full tilt med visa-kort en gång i tiden, torskade de 4 inköpen på 30 minuter, bestämde mig för att jag inte gillade klienten (då) och sket i deras request på att få kopia på visakort och leg... så jag är nog aldrig mer välkommen till FT (även om jag skulle vilja spela där nu...) :(

 

Varför vill du spela där? ;-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Fredde80 & Co,

 

Tack för den vänliga kritiken.

 

Givetvis är du välkommen tillbaka, som du kanske vet så raderar vi inte konton, så förutsatt att inga andra problem föreligger räcker det att du skickar en rad till supporten för att aktivera ditt konto igen.

 

Soni: Jag hoppas verkligen att allt gick igenom som det ska, tyvärr kan det ta lite mer tid än vanligt om vi måste kontrollera dokument som skickats in.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Fredde80 & Co,

 

Tack för den vänliga kritiken.

 

Givetvis är du välkommen tillbaka, som du kanske vet så raderar vi inte konton, så förutsatt att inga andra problem föreligger räcker det att du skickar en rad till supporten för att aktivera ditt konto igen.

 

Soni: Jag hoppas verkligen att allt gick igenom som det ska, tyvärr kan det ta lite mer tid än vanligt om vi måste kontrollera dokument som skickats in.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

 

 

Tackar för vänligheten, dom svarade idag på mitt mail där jag skickade in en kopia på mitt ID! dom accepterade det och nu vill dom ha bilder på mitt visa kort och mitt mastercard kort. enda kruxet är då att jag har klippt och slängt mitt mastercard kort för att jag vill avsluta det kontot. men hur i helsike ska jag då skicka in en bild på det kortet när det tekniskt sett inte finns?

 

Jag kommer inte åt mina pengar, det känns förjävligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Soni,

 

Jag kan inte gå in på detaljer här eftersom jag inte har tillgång till all information som behövs. Om du skriver in så är det möjligt att det finns något alternativt sätt att bevisa att det är ditt kort.

 

Åter igen, jag kan inte garantera att detta är fallet men vi kommer så klart göra allt vi kan för att lösa detta.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...