Othello Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Lite nya avatarer dök upp på FTP med patchen. De nya ser ut så här: Själv kör jag kvar på min gamla. Tidigare hade jag dock tuppen efter ett förslag av Che - den visade sig vara grymt jinxad, använd inte den. Vad kör ni med för avatar? Citera
schenker Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Ingen. Avatarer, chat-ruta mm är bara lull-lull som är störande. Anser jag. Citera
ulaf Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Den nedre raden har funnits ett tag. Jag använder mest tomten (gnomen), men har även spejsat till det den svarta basebollspelaren och den fula zombiebruden! Vilken är din gamla Othello? Citera
Hyler Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Militärerna och brandmannen i nedre raden har funnits ett tag. Jag körde länge med apan men jag har blivit plötsligt biten av baseball och kör nu med baseballspelaren. I put on my robe and wizard hat. Citera
Othello Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Jag tyckte väl jag kände igen nedre raden men blev hustlad av tråden på 2+2. Jag editerar inlägget för att undvika förvirring, ok? Citera
Othello Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vilken är din gamla Othello? Jag hade tuppjäkeln alldeles för länge, helt värdelöst. Sedan körde jag med...någon annan, jag minns faktiskt inte vilken (är på jobbet och har inga klienter här så jag kan inte se efter). Jag använder PAHUD när jag spelar, så jag kan heller inte ändra min avatars min heller (högerklick fungerar inte, och F1-F4 fungerar heller inte av någon anledning). Ingen aning om det är bra eller dåligt. En del försöker med "confused, request time, raise turn"-movet när man spelar HU, men det vet ju alla att det är lika med nuts. Citera
Weedobooty Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Jag visste inte ens vilken jag hade, för jag har dom alltid avslagna, men det var hajen. Jag bytte till Leprechaunen. Bryr sig folk om vad man har? Man kanske borde byta varje dag. Citera
kraclob Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Jag brukade köra sköldpaddan på confused konstant. Nu har jag dock tuppen av någon anledning. Citera
Lixifer Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Hade hundvalpen innan, men har nu bytt till james bond-snubben. Har dem iofs alltid avstängda. Är ju bara jobbigt eg. Men ändå Citera
MaeSandro Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 fotbollspelaren ser ut som rooney Citera
NorthQ Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Å skägg gubben ser ut som gandalf.... Citera
ladida Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Pandan ser ut som ronaldo (brasilien) Citera
redlineer Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Bryr sig folk om vad man har? Man kanske borde byta varje dag. Taylor Caby på CR snackade något i en av hans filmer om att han kunde typ utläsa lite ifrån vilket avatars-val Fi hade valt vad det var för en person och något sånt.. Citera
Sansrom Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 (är på jobbet och har inga klienter här så jag kan inte se efter). Häcken full, förstår jag? Citera
Full Tilt Support Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Vilka avatarer skulle ni vilja se i framtiden? Hälsningar, Full Tilt Support Citera
rymz2008 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Skulle vilja se Daniel Negreanu, kanske nån ny teddybjörn och möjligtvis lite personer från WSOP 2007 som gjorde bra ifrån sig. Ifall det nu är möjligt, kanske ni bara vill ha djur och sånt :=P Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Är inte en personlig avatar sjukt övervärderad i shopen? Citera
ulaf Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Är inte en personlig avatar sjukt övervärderad i shopen? Citera
rymz2008 Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Är inte en personlig avatar sjukt övervärderad i shopen? En custom avatar kostar 1 miljon FTP =D Citera
gulapa Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Borde inte Liberté va förtjänt av en custom för alla sina donationer på sajten:-) Citera
Recommended Posts