Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag må vara en efterblivenjävel, men är det någon som kan förklara för mig hur bra FT´s sit & go madness är? Jag kommer spela grupp B, och förmodligen spela runt 150st, och vet inte alls hur mkt som krävs för att ha en chans att tjäna en extra slant då jag inte är regular på FT..

Det jag inte förstår riktigt är "rafffle tickets", hur tjänar jag dessa, är det en ticket/vunnen?

Är det någon mer som funderar på att gå in för detta?

Känns väl svårt att avgöra i förhand vad som krävs för att vinna iom att det är en speciell promotion. Man kan väl tänka sig att även regulars på FTPs sitngos kommer spela många fler än de brukar göra. Om jag fattat det rätt så är det dock egentligen ingen fördel att spela många sett över hela 48-timmarsperioden, utan du vill ha in så många som möjligt i varje 2-timmarsblock.

Raffle tickets verkar vara som så att du får en ticket/lott varje gång du vinner en sitngo, och sen kommer de lotta ut priserna bland alla de lotter som getts ut.

Det låter som en kul grej då jag lirar mycket sitngo, men jag kommer tyvärr inte ha tid för poker den helgen. Annars hade jag nog testat lyckan.

Postad
Känns väl svårt att avgöra i förhand vad som krävs för att vinna iom att det är en speciell promotion. Man kan väl tänka sig att även regulars på FTPs sitngos kommer spela många fler än de brukar göra. Om jag fattat det rätt så är det dock egentligen ingen fördel att spela många sett över hela 48-timmarsperioden, utan du vill ha in så många som möjligt i varje 2-timmarsblock.

Raffle tickets verkar vara som så att du får en ticket/lott varje gång du vinner en sitngo, och sen kommer de lotta ut priserna bland alla de lotter som getts ut.

Det låter som en kul grej då jag lirar mycket sitngo, men jag kommer tyvärr inte ha tid för poker den helgen. Annars hade jag nog testat lyckan.

Blir att spela 1st 2-timmars session, sen vila nästa, hoppa på tredje, osvosvosv :)

Postad

Nej då, är också lite intresserad och har kört tidigare. Ska nog försöka ge mig på något av passen. Har troligtvis dock ingen chans på nån $5k sng eller så, men bör kunna kamma hem en del biljetter till lotteriet iaf.