Cosmo_Kramer Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Har aldrig haft problem med uttag på pokerstars tidigare. Men nu när jag begärt ett uttag till kreditkortet på lite drygt $500 så får jag ett mail från security@pokerstars.com där de kräver att jag ska maila dom bilder på ID+någon form av räkning+bild på framsidan och baksidan av mitt kreditkort(vilket inte känns helt bra). Är det vanligt att Pokerstars gör så här? Citera
ProToss Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Är det vanligt att Pokerstars gör så här? Det är vanligt att alla gör såhär numera. Citera
animalplanet Postad 24 Juli , 2008 Rapport Postad 24 Juli , 2008 Standard. Antar du har digitalkamera, ta kort på det dom ska ha maila, sen kommer du aldrig behöva skicka nåt till stars. Bara för ditt eget bästa, säkerheten alltså. Citera
maskineri Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Har aldrig haft problem med uttag på pokerstars tidigare. Men nu när jag begärt ett uttag till kreditkortet på lite drygt $500 så får jag ett mail från security@pokerstars.com där de kräver att jag ska maila dom bilder på ID+någon form av räkning+bild på framsidan och baksidan av mitt kreditkort(vilket inte känns helt bra). Är det vanligt att Pokerstars gör så här? Stryk över CVC-koden i paint och dom fyra sista siffrorna. Citera
SouthEast Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Stryk över CVC-koden i paint och dom fyra sista siffrorna. Standard imo. Citera
krippe69 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Standard imo. Den ska man egentligen skrapa bort från kortet, ifall man tappar det. Helt idiotiskt att den koden står på kortet. Citera
Cosmo_Kramer Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2008 Stryk över CVC-koden i paint och dom fyra sista siffrorna. Stars godkände ej detta, märkligt. Citera
ProToss Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Stars godkände ej detta, märkligt. Du kan stryka över dom 8 siffrorna i mitten vad jag vet. Citera
Shahin86 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Stars godkände ej detta, märkligt. Jag troooor att dom behöver 4 sista siffrorna men att du kan stryka över CVC. Citera
ladida Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Det är standard att begära detta... Dom stora pokersidorna online är seriösa bolag, vad skulle dom tjäna på att strula till det för dig? Citera
Recommended Posts