kravmärkt Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 du kan ju multitabla mig och okocha samtidigt då antar jag. tvåa i annat fall Citera
Dead-Inside Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Inte för att jag spelar HU, men jag kan göra ett undantag. Citera
JohanLj Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Jag vill gärna spela med dig mega, men jag slaktade nyss rullen, tog ut 19 k. Oväntat Citera
robin_911 Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Fan vikken underhållande dagbok : ) Citera
K_MaN Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Hej era grinders (läs Mega, Dead-inside, Jerico osv...), ge fan i min FISK!! Wilros, du kan spela mot mig jag har aldrig spelat HU i mitt liv.... vi kan spela på 1/2 ifall du vill. Maestro ska KÄKA upp dig levande Citera
wortex557 Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Jag vill gärna spela med dig mega, men jag slaktade nyss rullen, tog ut 19 k. Visste inte att man kunde ta ut playmoney Citera
Arnan Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Lägger upp mig på listan efter jerico då antar jag om du fortfarande har några pengar kvar efter dom tre Citera
Tottyville Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Efter du gulat alla som utmanat dig i HU så är jag sugen också. Gärna 5-10 och uppåt, eller minimum 10matcher 2.5-5. Bara hojta till. Du kommer bli rik. Citera
jm_j Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Lägg av... Du måste vinna HU GORF mot mig i 5 bästa av 9 för att bevisa att du är duktig. Det ska inte vara något fjantigt C64-lir utan äkta VIC20. Citera
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Hej era grinders (läs Mega, Dead-inside, Jerico osv...), ge fan i min FISK!! Wilros, du kan spela mot mig jag har aldrig spelat HU i mitt liv.... vi kan spela på 1/2 ifall du vill. Maestro ska KÄKA upp dig levande hej alla grinder nu äre väldigt många som skriver här och willros multitablar just nu. dvs är väldigt upptagen så till alla er som vill anta utmaningen och spela HU mot honom kan ni svara på det här med nick på svs tex såhär: PARTYJACK/WILLROSHUSVS kösystemet funkar först till kvarn lycka till allihopa obs! willros kommer sitta på sitout om ni inte är med på listan! Citera
LuckyStar5.1 Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Jag vill gärna spela med dig mega, men jag slaktade nyss rullen, tog ut 19 k. "SMS:a låna, SMS:a låna." Citera
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 hej alla grinder nu äre väldigt många som skriver här och willros multitablar just nu. dvs är väldigt upptagen så till alla er som vill anta utmaningen och spela HU mot honom kan ni svara på det här med nick på svs tex såhär: PARTYJACK/WILLROSHUSVS kösystemet funkar först till kvarn lycka till allihopa obs! willros kommer sitta på sitout om ni inte är med på listan! Herre.. Du e hans coach eller? Du får 10% av vinsten va? jobba på!! lol.. Citera
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Herre.. Du e hans coach eller? Du får 10% av vinsten va? jobba på!! lol.. nä som sagt är willros mkt upptagen just nu. om ni ska skriva här så får vi va seriösa annars är det inte så lönt att ni gör det eller hur? Citera
vuns187 Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 "SMS:a låna, SMS:a låna." LOL vilken idiot jag är.. har alltid trott att det var "SMS:a lådan SMS:a lådan" Citera
okocha Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 hej alla grinder nu äre väldigt många som skriver här och willros multitablar just nu. dvs är väldigt upptagen så till alla er som vill anta utmaningen och spela HU mot honom kan ni svara på det här med nick på svs tex såhär: PARTYJACK/WILLROSHUSVS kösystemet funkar först till kvarn lycka till allihopa obs! willros kommer sitta på sitout om ni inte är med på listan! flugan/WILLROSHUSVS och lol. Citera
hoppamera Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Nån som vet hur det gick för vår hjälte? Citera
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 jag ser honom inte någonstans på SvS just nu. är inte nicket willros? Citera
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 jag ser honom inte någonstans på SvS just nu. är inte nicket willros? word.. spelar han annan sida? Han är ju så upptagen Citera
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 LOL vilken idiot jag är.. har alltid trott att det var "SMS:a lådan SMS:a lådan" Haha det var lite roligt faktiskt! Citera
hoppamera Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Han är inloggad iaf. Gissa på att h*n bangar? Citera
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 han spelar mot okocha i skrivande stund =) Citera
Recommended Posts