Gå till innehåll

Willros startar ny dagbok! 2.5/5 och 5/10


villerkiller

Recommended Posts

  • Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha willros är på G: upp 21.5 k denna månad ! Tro på det, vare sig ni vill eller inte, willros är här för att stanna...Så Gul, Partyjack och virids; AKTA ER! Du och Kees, Baluupaz och Burgendy!!! AJNBFDHSIADW WILLROS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är tyvärr iget troll, iaf inte ett vanligt troll. Har mött han på SvS och kan väl säga att 63 handen är standard. Den dåliga attityden har han även i chatten. Tror pojken kan få en jobbig tid här på pf om han inte växer upp lite.

 

AA handen är ju iofs löjligt sjuk men killen har ju sån magkänsla att jag börjar misstänka att han är CDS bror eller nått.

 

Vadå dålig tid på pf?? vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Willros vara lessen! Willros ta illa upp!! UGGHH!!!!

 

Okej, vill ha ärligt svar: Vilka tror att jag har problem?

:roll:

 

 

- Det står i din rubrik till denna dagbok att du lirar 2.5/5 , 5/10 cash game. Men de ända HH's du visat upp är från 1/2 krs bord och du har blivit hittad på låtsasbord?....

 

Finns ju vissa tendenser till att..... jao du har problem med myterier osv. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur fan kan det vara en kass fold när jag sparade typ 300 kr? drog ju fan dött...Jag vet inte, du kanske gillar att dega när du drar dött

 

Det är en kass fold för att 9/10 gånger vinner du den där handen, om inte mer ;-)

 

Jag hade trott pockets eller en bluff i det där läget. Du raisade före floppen vad skulle han ha synat med? Knappast än tvåa, han var dålig och du hade tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...