Gå till innehåll

raderad


OsantVassSpelare

Recommended Posts

  • Svars 676
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

som sagt evt är ju sinnessjukt missvisande ofta så jag förstår inte riktigt grejen. Är det något som isf är värt att kolla är det väl de faktiskta pengarna man drar in?

 

Nu har jag typ noll koll på sånt här, men är inte de faktiska pengarna ännu mer missvisande än EV?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag typ noll koll på sånt här, men är inte de faktiska pengarna ännu mer missvisande än EV?

 

Det jag menar är att det ju är pengarna man faktiskt dragit in som i slutändan betyder något och att titta på något annat bara är meningslöst eftersom man omöjligt kan veta hur nära man är sitt riktiga ev i vilket fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt evt är ju sinnessjukt missvisande ofta så jag förstår inte riktigt grejen. Är det något som isf är värt att kolla är det väl de faktiskta pengarna man drar in?

 

wat :S

 

sen är ju allinev helt sjukt missvisande också men är ju iaf närmare än resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wat :S

 

sen är ju allinev helt sjukt missvisande också men är ju iaf närmare än resultatet.

 

?

 

Vad jag tycker är bara att eftersom båda är missvisande siffror ser jag ingen anledning att haka upp sig på någon av dem o spela ist för att vara resultatorienterad.

 

Sen är det ju inte direkt så att man behöver veta ens evbb/100 idag för att kunna analysera sitt spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

 

Vad jag tycker är bara att eftersom båda är missvisande siffror ser jag ingen anledning att haka upp sig på någon av dem o spela ist för att vara resultatorienterad.

 

Sen är det ju inte direkt så att man behöver veta ens evbb/100 idag för att kunna analysera sitt spel

 

håller med, men att titta mer på resultatet än aiev om man tvunget ska kolla något är efterblivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med, men att titta mer på resultatet än aiev om man tvunget ska kolla något är efterblivet.

 

Vad jag ville ha fram är helt enkelt bara att det som i slutändan betyder något är pengarna man vunnit, men det var väl lite dumt skrivet

 

Från början uppfattade jag inte att han kollade ev för att kunna anslysera sitt spel utan mer bara för sakens skull, o grejen med det fattade jag inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...