Matteprof Postad 11 Juli , 2008 Rapport Postad 11 Juli , 2008 Ok, mer info tack så ska jag ge dig lite bra tips Är det din flickvän eller en tjej du dejtar, hur många gånger har ni träffats? Har ni haft sex? Har du kysst henne? Vad gjorde ni när ni träffades senast? Generellt: * Försök inte imponera på henne genom att ge henne gåvor. Att sätta upp henne på en pidestal, ge henne en massa dyra saker för att du vill få henne att gilla dig kommer skjuta henne längre ifrån dig. Hellre en middag som ni tillsammans gör hos dig än att du bjuder ut henne på en restaurang. Men behöver som sagt lite svar på frågorna ovan för att kunna ge konkreta tips Citera
CopShootCop Postad 11 Juli , 2008 Rapport Postad 11 Juli , 2008 90-talet hörde av sig och vill ha tillbaka sin idé! BTW, band?? Finns det fortfarande såna..?? Woot, den kvinnan som inte smälter av ett öppningsspår som Springsteens Born to run är det ju nåt fel på. Vill man vara lite mer modern kan man väl köpa en mp3-spelare och fylla med utvald musik. Citera
BjornL1491910513 Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är du/hon musikintresserad? Jag tycker att det är väldigt romantiskt med en personlig bland-cd eller ett band. haha är väl musikintresserad men helt omusikalisk. Dessutom har hon helt annan musiksmak än vad jag har Citera
BjornL1491910513 Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Ok, mer info tack så ska jag ge dig lite bra tips Är det din flickvän eller en tjej du dejtar, hur många gånger har ni träffats? Har ni haft sex? Har du kysst henne? Vad gjorde ni när ni träffades senast? Generellt: * Försök inte imponera på henne genom att ge henne gåvor. Att sätta upp henne på en pidestal, ge henne en massa dyra saker för att du vill få henne att gilla dig kommer skjuta henne längre ifrån dig. Hellre en middag som ni tillsammans gör hos dig än att du bjuder ut henne på en restaurang. Men behöver som sagt lite svar på frågorna ovan för att kunna ge konkreta tips Frågorna: 1. Vi har träffats över 10 gånger iaf 2. Ja 3. Ja 4. Vi gjorde kladdkaka och spelade sällskapsspel och lite annat smått och gott höhö Okej intressant tanke, vet inte om det stämmer eller inte. Är detta bevisat? Citera
BjornL1491910513 Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Något man gör själv är ju mycket mer personligt än att köpa något, o lättare att imponera liksom. Typ e du musikalisk så plocka fram guran o dra av några låtar istället för att leja en trubadur liksom. Jag gissar det blir halloumi ost då, gummiost me mynta smak från cypern. den e förresten rätt salt o gifter sig fint med hjortonsylt om du nu skulle råka ha det hemma. går ju köra rätt fint fusion med renskav i pita o sedan halloumi med hjortronsylt efteråt. sen kan man ju ha typ några tapas, mezez som förätter med något gott vin kanske från grekland. fan nu blev jag hungrig.. mycket bra tips, får ta till mig något av det här Om jag satte igång och spelade något intrument så skulle hon fly fältet så snabbt som möjligt så det är nono hehe Citera
CopShootCop Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 When is it going down? Vi vill ju ha en rapport hur det utvecklar sig. Citera
MikeTime Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Hellre en middag som ni tillsammans gör hos dig än att du bjuder ut henne på en restaurang. Det där stämmer nog mer i en senare del av ett förhållande enligt egen erfarenhet. I början tyckte hon det var nice att bli bjuden på restaurang men nu när vi bott ihop i snart 5 år blir hon skitglad om jag lagar käket en kväll eller att vi gör det ihop... Citera
medullaoblongata Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Att sätta upp henne på en pidestal David D? Är det du? Citera
Pey Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är du/hon musikintresserad? Jag tycker att det är väldigt romantiskt med en personlig bland-cd eller ett band. Jepp jepp, blandband på skiva. Det är ett av de säkraste korten jag vet, förutsatt att du själv har bra smak och tror att hon också har det. Fast mest provat det på diverse poptjejer, vet inte om det går hem lika bra överallt. Prova du med, Fudge, din torrboll! Citera
villerkiller Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Behåll detaljerna för dig själv dude Men om du vill ha hjälp ska du självklart få det Jag kommer själv ihåg hur det var. Jag var i samma sits som dig för bara några månader sedan. Min nuvarande flickvän hade varit bortrest i ca 3 år, och jag ville såklart göra något speciellt för henne när hon kom hem, så jag lät henne suga på snoppen Citera
medullaoblongata Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Angående debatten om huruvida man ska gå till dyra restauranger eller inte. Gör man det med syftet att imponera på henne så märks det direkt och det skapar verkligen ingen attraktion. Om du däremot tar in henne i din egen vardag, dvs om det är standard att man själv äter/gillar att äta dyrt så är det helt okej, då det märks att man ej försöker imponera... Citera
Pey Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Behåll detaljerna för dig själv dude Men om du vill ha hjälp ska du självklart få det Jag kommer själv ihåg hur det var. Jag var i samma sits som dig för bara några månader sedan. Min nuvarande flickvän hade varit bortrest i ca 3 år, och jag ville såklart göra något speciellt för henne när hon kom hem, så jag lät henne suga på snoppen Lysande hjälp, troligtvis precis vad OP letade efter. Citera
Matteprof Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Frågorna: 1. Vi har träffats över 10 gånger iaf 2. Ja 3. Ja 4. Vi gjorde kladdkaka och spelade sällskapsspel och lite annat smått och gott höhö Okej intressant tanke, vet inte om det stämmer eller inte. Är detta bevisat? Men då så, då kommer hon säkert snart att ta upp "snacket" om vad ni ska klassa er relation som om inte du gör det. En sak är säker, du behöver då inte imponera på henne om ni träffats mer än 10 gånger. Fixa en fin middag hemma räcker kanonbra och kommer göra henne mer än nöjd. Vad du än gör så gör mig tjänsten att skippa att bränna den där skivan Citera
villerkiller Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Lysande hjälp, troligtvis precis vad OP letade efter. Men va fan, allaa hjälper till på sitt sätt, jag försökte iaf komma med en lite roligare ide än alla andra....Du har fan inte kommit med någonting, så hacka inte på mig!!!! Vi får väl se vad BjornL säger om det Citera
Recommended Posts