Upgrade Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Fy fasen vilket sjukt spel Omaha är...har spelat 10k händer nu, ingen aning om det är normalt med sån sjukt otur jag haft, eller om det är standard i Omaha. Fick 4-tal i damer nyss mot straight flush, såg att Bad Beat Jackpoten var på 7,800 euro nere i hörnet. Kontaktade Martins Poker å berättde - nej, tydligen måste killen ha en exakt straight flush-hand, tror det var 6-7-8-9.....ggaahhh, tänkte jag...helt sjukt spel. Citera
KingCosmoKramer Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 I omaha så måste spelaren som förlorar ha en 10-hög striahgt flush eller bättre för att få BBJ. Citera
Partyjack Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 I omaha så måste spelaren som förlorar ha en 10-hög striahgt flush eller bättre för att få BBJ. BadBeat i BadBeaten så att säga. Citera
Big Less Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 BadBeat i BadBeaten så att säga. Är inte jättebadbeat att få fyrtal slaget i Omaha. Händer oerhört mycket oftare där än Texas. Tror det har hänt de flesta som spelat Omaha ett tag, men bara ett fåtal som spelat Texas lika länge. Citera
ProToss Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Fy fasen vilket sjukt spel Omaha är...har spelat 10k händer nu, ingen aning om det är normalt med sån sjukt otur jag haft, eller om det är standard i Omaha.Fick 4-tal i damer nyss mot straight flush, såg att Bad Beat Jackpoten var på 7,800 euro nere i hörnet. Kontaktade Martins Poker å berättde - nej, tydligen måste killen ha en exakt straight flush-hand, tror det var 6-7-8-9.....ggaahhh, tänkte jag...helt sjukt spel. Högre krav för Omaha då det är mycket vanligare än Texas. Citera
Partyjack Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Är inte jättebadbeat att få fyrtal slaget i Omaha. Händer oerhört mycket oftare där än Texas. Tror det har hänt de flesta som spelat Omaha ett tag, men bara ett fåtal som spelat Texas lika länge. Självklart, har hänt mig själv.. Då har jag ändå spelat max 40K händer PLO. Men oavsett är det en badbeat i badbeaten imo... Citera
MBengtsson Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 "Har spelat 10k händer nu, men har ingen aning om hur det fungerar"... nähä... Citera
Recommended Posts