Gå till innehåll

Bra prima deals??


DrRoland

Recommended Posts

går väl inte få rakeback på prima längre? alla affes som ger rb blev väl bannade från och med 1 feb?

 

Korrekt att inga Primaskin får marknadsföra sig genom de stora affiliatesidorna som exempelvis rakebacklovers, raketherake osv eftersom de då kan slängas ut från nätverket (minns Tusk i våras).

 

Allt kan dock lösas genom rätt kontakter och för "dem" är marknaden bättre än någonsin... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korrekt att inga Primaskin får marknadsföra sig genom de stora affiliatesidorna som exempelvis rakebacklovers, raketherake osv eftersom de då kan slängas ut från nätverket (minns Tusk i våras).

 

Allt kan dock lösas genom rätt kontakter och för "dem" är marknaden bättre än någonsin... 8-)

 

Mmm bara det om någon på micrograming kommer på systemet kommer sajten stängas ner innan dom vet ordet av. Aka din pengar blir troligen frysta iaf ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm bara det om någon på micrograming kommer på systemet kommer sajten stängas ner innan dom vet ordet av. Aka din pengar blir troligen frysta iaf ett tag.

 

Nja, microgaming tycker nog inte att det är alltför farligt bara ingen sida marknadsför detta "öppet". Det var ju det som var problemet i våras, att sidorna trots varningar från Microgaming körde med sina 60% deals...

 

(och ja, jag förlorade x antal tusen dollar i den härvan så jag behöver inte lära mig en läxa...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...