Gå till innehåll

Bra prima deals??


DrRoland

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 1 month later...

man pratar med dem efter att man visat att man rakat sjukt mycket pengar. som man gör med alla siter.

 

folk som inte skaffar sina egna deals är idioter. Och pokerforum har tappat sjukt mycket status efter dem horade ner sig med lurendrejare. För lurendrejare är alla rakeback siter som stackback etc. Finns inte en enda site förutom pokerstars jag spelat på och inte fått privat deal som övertfräffar de erbjudanden som dem ger. Mupparna måste ju tjäna pengar. Och det är du som tjänar pengar åt dem. Genom att deala direkt får du dem pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...
jo, fast då är det net rakeback vilket motsvarar 49% gross rakeback... :ola:

 

Menar du att rbn är net på purple eller menar du att de som får 60% får 60% net?

 

Antar de sistnämda. En vanlig $4k rejkare får knappast över 56%gross. 60%gross får highstakearna och rakeracemupparna som rejkar $25-30k i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att rbn är net på purple eller menar du att de som får 60% får 60% net?

 

Antar de sistnämda. En vanlig $4k rejkare får knappast över 56%gross. 60%gross får highstakearna och rakeracemupparna som rejkar $25-30k i månaden.

 

Menar alltså att man inte får 60% på sin gross rake utan sin net rake vilket alltså blir 49% av det man totalt rakeat. 60% är alltså en bluffsiffra och betyder att 50% på en att annat skin i realiteten blir högre rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar alltså att man inte får 60% på sin gross rake utan sin net rake vilket alltså blir 49% av det man totalt rakeat. 60% är alltså en bluffsiffra och betyder att 50% på en att annat skin i realiteten blir högre rakeback.

 

Jag har full koll på skillnaden mellan net och gross men som jag förstår på dig så skulle alla som har 60%deals ha netdeals. Det stämmer inte.Iaf int när det gäller storrakeare. Sen om vanliga smågrinders luras så är en annan femma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har full koll på skillnaden mellan net och gross men som jag förstår på dig så skulle alla som har 60%deals ha netdeals. Det stämmer inte.Iaf int när det gäller storrakeare. Sen om vanliga smågrinders luras så är en annan femma.

 

Hehe, nej verkligen inte, mitt exempel gällde P*****L***** och man behöver inte vara en storrakeare för att ha 60% "riktig" rakeback på andra skin. Själv har jag exempelvis en rakeback som överstiger min totala rake med ett par % vilket mao betyder att jag inte betalar en endaste sketen dollar i rake...

 

(ingen prop deal, utan goda kontakter...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...