BillyBobs Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Det här är lite underligt och jag undrar om nån annan haft samma problem och om det går att lösa. När den inforutan i lobbyn rullar till så sprakar det nåt oerhört i mina trådlösa högtalare (Saitek A-250). Detta händer enbart när lobbyn är öppen, ej minimerad. Förmodligen är det något som inte funkar mellan mjukvaran för högtalarna och klienten. Har inte haft problemet innan med andra högtalare men inte heller med några andra program. Nån annan med detta problem? Citera
PokerStars_Karl Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Hej, Det låter konstigt. Det är inte något som jag tidigare hört talas om. Vänligen skicka ett mail till vår support så skall våra tekniker ta oss en titt på ditt problem. Vänligen skicka oss loggfilerna för ditt PokerStarsprogram. För att göra detta, starta PokerStarsklienten. Från huvudmenyn, välj 'Hjälp' -> 'Loggfiler', följt av 'Skicka loggfiler till supportavdelningen...'. Filerna skickas då automatiskt till oss. Du kan också välja 'Spara loggfiler som ZIP...', varpå dina loggfiler kommer att sparas som en .zip-fil på din hårddisk. Du kan sedan bifoga denna fil i ett mail och skicka till oss. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts