Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja visst :-D Ska börja småspela lite på lägsta nivån igen tänkte jag och se vart det leder.. Se om jag kan hitta balansen i poker och livet.. Det är ju kul (när det går bra) och kan ge lite slantar så.. 8-)

 

ah gl med det då :)

 

 

nya händer spelade @ 1020. grafen stämmer väl inte riktigt. Uttrycket "gå upp i nivå där de respekterar dina raisar kunde inte suttit bättre".

24103940.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjo, grindade som ett as första veckan...

 

 

 

ty sun

 

vad tycker ni pfare om motionssimning istället för löpning?

 

simning e ju mer chill o roligare. Sen av egna erfarenheter är de ju bäst nötstället att fixa nån brud som e där o simmar själv...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

simning e ju mer chill o roligare. Sen av egna erfarenheter är de ju bäst nötstället att fixa nån brud som e där o simmar själv...:lol:

 

gött, ska dra igång det då, visst är det bra träning om inte bättre än löpning?

 

Macahan FTW!

 

:h: äntligen får jag se lite riktig klass i denna övrigt kassa dagbok.

 

Är så sjukt rastlös men egentligen för lat för att göra något riktigt jobb så jag tror att jag ska ta min andra löprunda för dagen :roll: Trött på poker och jag vet att jag kmr springa som ett kylskåp så lika bra att göra något vettigt och dra ut och springa en sväng.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte min tid på varken 5 eller 10km då jag bara springer för att det är typ... kul(?). Väger 72 kg men längden vet jag inte, kanske 1,75 eller liknande. Får väl springa 5 eller 10km och posta resultat. Jag spelar ju fotboll så det finns ju bättre altenativ att välja om jag vill utvecklas där... men orka?

 

Fö sjukt bra värde på 1020 just nu och jag tror att jag drog den första treoutarn denna månaden på en duktig reg genom en riktig skitsyn :oops: "han kunde ju ha drag" var tanken.

 

edit;90k+

 

edit:testing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte min tid på varken 5 eller 10km då jag bara springer för att det är typ... kul(?). Väger 72 kg men längden vet jag inte, kanske 1,75 eller liknande. Får väl springa 5 eller 10km och posta resultat. Jag spelar ju fotboll så det finns ju bättre altenativ att välja om jag vill utvecklas där... men orka?

 

 

 

Aha, trodde du var fet, men icke då:) Däremot kort... Gl med spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

185cm 80kg 5km: vet ej 10km 38:35 dm 2004-pre poker uppskattad tid atm 10 km ca 50:00-post poker

Löpning är dock ngt ja tycker man skall blanda in i all annan träning då å då.

Bra för benstommen mm

 

Bra för benstommen??? Var har du läst det? Trodde att löpning slet en del på knän osv. för de flesta iaf på asfalt. Men kanske bara är alla personliga tränare som är uberförsiktiga och ger det rådet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte att vi skulle sätta lite fart på den här dagboken. Dagens misshandel, ge comments. 84k+ för månaden

 

Stack sizes:

UTG: $4076.79

Hero: $8480.45

SB: $1520.63

BB: $4014.76

 

Pre-flop: (4 players) Hero is Button with :5h::7h:

UTG raises to $80, Hero calls, 2 folds.

 

Flop: :4h::7d::3c: ($190, 2 players)

UTG bets $120, Hero calls.

 

Turn: :2s: ($430, 2 players)

UTG checks, Hero bets $322.5, UTG raises to $1100, Hero raises all-in $7957.95,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte att vi skulle sätta lite fart på den här dagboken. Dagens misshandel, ge comments. 84k+ för månaden

 

Stack sizes:

UTG: $4076.79

Hero: $8480.45

SB: $1520.63

BB: $4014.76

 

Pre-flop: (4 players) Hero is Button with :5h::7h:

UTG raises to $80, Hero calls, 2 folds.

 

Flop: :4h::7d::3c: ($190, 2 players)

UTG bets $120, Hero calls.

 

Turn: :2s: ($430, 2 players)

UTG checks, Hero bets $322.5, UTG raises to $1100, Hero raises all-in $7957.95,

 

Vad hände sen? Kom ni te showdown?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orka provisera.... bara för att han kritiserat ditt spel i din dagbok som faktiskt förtjänar kritik, sry mannen men lägg av.

 

haha :)

Låt mig och megakillah sköta det här, jag uppskattar faktiskt att han kommenterar och lägger ner tid på att läsa min dagbok :) Trots allt så tycker jag faktiskt att han har rätt i mkt av vad han säger.

 

Men att sluta kommentera hans matchvikt förblir omöjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...