Gå till innehåll

Kommentera 10 Höjdare i Las Vegas! *Videoblogg*


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kommentarer till del 2

- väldigt rolig att se på. Intressant att se karuseller etc.

- ljussättningen vid intervjun är ...ja, dålig. Personerna står i skugga och ansikten syns inte

- komprimeringen är för extrem, med stora pixel-block som tar upp en stor del av skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentarer till del 2

- väldigt rolig att se på. Intressant att se karuseller etc.

 

Tack, tack.

 

- ljussättningen vid intervjun är ...ja, dålig. Personerna står i skugga och ansikten syns inte

 

Vilken intervju är det? Jag vet att det ser lite mörkt ut uppe på Stratosphere men det är tyvärr inte så mycket att göra åt. Vårt kit är väldigt basic,

innehåller bara stativ, mic och kamera.

 

Men intervjuerna nere på Rio är väl inte jättemörka?

 

- komprimeringen är för extrem, med stora pixel-block som tar upp en stor del av skärmen.

 

Visst, lite pixligt är det men jag tycker ändå att kvaliteten är hyfsad jämfört med annan random hemmafilmad youtube-video. Kanske din skärm som har dålig upplösning? Pixelblock som tar upp stora delar har jag inte sett några?

 

Tack för feedbacken dock! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken intervju är det? Jag vet att det ser lite mörkt ut uppe på Stratosphere men det är tyvärr inte så mycket att göra åt. Vårt kit är väldigt basic,

innehåller bara stativ, mic och kamera.

 

Men intervjuerna nere på Rio är väl inte jättemörka?

mwsnap20080708010456nj8.jpg

Den här intervjun tänkte jag på. Nu är detta ingen 'kritik' utan bara, hoppas jag, en konstruktiv kommentar.

Visst, lite pixligt är det men jag tycker ändå att kvaliteten är hyfsad jämfört med annan random hemmafilmad youtube-video. Kanske din skärm som har dålig upplösning? Pixelblock som tar upp stora delar har jag inte sett några?

 

Tack för feedbacken dock! :D

mwsnap20080708010009ou6.jpg

 

Exempel på vad jag menar. Inte heller någon 'kritik' utan bara lite välmenande kommentarer. Jag gillar era rapporter hur dom än ser ut, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore guld om ni hinner texta vad folk säger då jag är döv, finns också flera döva spelare som följer WSOP. Kristian Obbarius är ju döv till exempel och spelar där. (Han överlevde dag 1c).

 

Men klart, jag har full förståelse för att det är tidskrävande men önska får man ju göra. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...