Gå till innehåll

Kommentera 10 Höjdare i Las Vegas! *Videoblogg*


Jennez

Recommended Posts

Jättekul att så många gillar det! Det är verkligen era kommentarer som gör att man orkar kuta runt där i den olidliga hettan och göra sig själv till åtlöje. :-D Och jag vågar lova att det blir värre - karaokeuppträdandet filmdes ur fyra olika vinklar och jag har tänkt om; jag lägger upp det. Kan ju knappast bli mer pinsamt än det redan är...

 

Här är del 4: http://www.youtube.com/watch?v=bBqEhlBRfAU

 

Enjoy!

 

Väldigt bra. Bufféer, en utslagen (ur wsop main event) Ola, och fler norrmän - Johnny Lodden och Jonas Helness. Vad Jonas säger förstår jag ofta inte, men Jennez klarar det med fina 'mmm'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, Hellnes fattade jag vad han sa. Lodden intervjuade jag för ett par år sedan och då var jag lost - alltså fick kameraman tillika norrbagge Are rycka in och inervjua.

 

Btw TF, Halland tillhör också Skåneland din historielöse jävel. ;-)

 

Del fem due tomorrow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw TF, Halland tillhör också Skåneland din historielöse jävel. ;-)
Det är lugnt, jag är en inflyttad smålänning med ignoransen intakt :-P

 

Del fem due tomorrow.
Halleluja!

 

Seriöst, Vems hejjiga idé var det med en videodagbok egentligen? Och har den tagit upp mer av er tid än ni räknade med? Kommer det en fortsättning eller drar Ola i min kedja?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, Vems hejjiga idé var det med en videodagbok egentligen? Och har den tagit upp mer av er tid än ni räknade med?

 

Jennez och jag surrade om det över MSN, och kom fram till att "Ola och Jens river av 10 landmärken på en dag, och sedan klipper Jens in lämpliga intervjuer under veckan"

 

Jaha, första dagen gick halva åt att hyra bil och köpa kamera, så endagarsknäcket tog tre dagar för mig och betydligt mer för Jens. Vi har klarat oss nästan utan omtagningar också, förutom två stycken efter pistolskjutningen - första glömde vi slå på mikrofonen och andra så sa jag att vi hade skjutit på "negrer" och då skrynklade sig Betwaypersonalens ansikten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 höjdare är väl dolda på poker.se. Man kan klicka sig än hit och än dit utan att få syn på dem. Om man tar sig till videoarkivet så finns det något enskilt avsnitt i skymundan där, men utan länkar till något annat.

Tycker de syns jättebra... Om du klickar på den största bannern på poker.se, så kommer du till allmänna WSOP-rapporteringen.

http://www.poker.se/wsop2008.php

 

där klickar du på bannern om vår videorapportering...

http://www.poker.se/videos/filter/6385/vegas-guide.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker de syns jättebra... Om du klickar på den största bannern på poker.se, så kommer du till allmänna WSOP-rapporteringen.

http://www.poker.se/wsop2008.php

 

där klickar du på bannern om vår videorapportering...

http://www.poker.se/videos/filter/6385/vegas-guide.html

 

åååh, nu ser jag. Tillhör dem som helt enkelt inte ser banners, hjärnan har skapat ett spam- och reklamfilter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så påpassligt. Just idag med. Inte så att ni legat på latsidan i några dagar efter WSOP? :roll:;-)

 

Nja, det hände ngt med burken när jag var i Vegas. Efter att jag kopplade upp mig mot det trådlösa nätverket på hotellet kom det plötsligt en helsikes massa popups, trojaner, filer av allehanda slag och till slut vägrade burken att fungera öht. Det blev till att lämna in den hemma i Lund. Det tog några dagar för datornissarna att fixa till det. De snackade ngt om "rekord i antal oönskade filer". Aja, nu är den frisk igen iaf och det är det som har tagit tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det hände ngt med burken när jag var i Vegas. Efter att jag kopplade upp mig mot det trådlösa nätverket på hotellet kom det plötsligt en helsikes massa popups, trojaner, filer av allehanda slag och till slut vägrade burken att fungera öht. Det blev till att lämna in den hemma i Lund. Det tog några dagar för datornissarna att fixa till det. De snackade ngt om "rekord i antal oönskade filer". Aja, nu är den frisk igen iaf och det är det som har tagit tid...

 

Det brukar ju ha lite att göra med vad det är för sorts sidor man är inne på också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar ju ha lite att göra med vad det är för sorts sidor man är inne på också ;)

 

Ja tydligen. Massvis med poker popups. Snubben som fixade den sa att jag måste sluta gå in på pokersidor (kommer troligen inte att hända). :-D Nästan så att man önskade att det var porr, då hade man ju iaf fått nåt ut av de förbannade popupsen.

 

Allvarligt talat så blev jag faktiskt rätt lack. Inga problem alls med burken förrän jag kom till Vegas. Hotellets nätverk var unsecured och det är väl kanske inte så smart att koppla upp sig då men lite bättre koll borde de faktiskt ha.

 

OnT: Väntar fortfarande på att del 5 ska clearas på youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns tre st intron med i femman. Det är det sista vi vill ha seriens titel till (den som spelas under eftertexterna).

 

Enjoy!

Sisådär, FYP. Dallas, Baywatch och Mash <--- invisotext. Dagen ni kommer med en Betway-fez i pris kan ni skicka den till mig.

 

Även om jag inte ifrågasätter Olas glasskunskaper så får ni allt ta med er QoS på nästa resa. Större glassälskare än så är svårt att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sisådär, FYP. Dallas, Baywatch och Mash <--- invisotext. Dagen ni kommer med en Betway-fez i pris kan ni skicka den till mig.

 

Jahapp, rätt. Grattis, grattis. Men nu sabbade du ju tävlingen för den som verkligen ville ha priset... :(

 

Den som postar rätta svaret (igen då) får väl vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...