eppee Postad 3 Juli , 2008 Rapport Postad 3 Juli , 2008 Tjo Jag har spelat poker i några år och har väl kommit in i det ganska väl. Det senaste ett och ett halvt åren har jag skrivit ner alla mina vinster och förluster och jag går ärligt talat +- 0 i stort sett. Det går upp och ner, men inte speciellt stora svängar. Det jag undrar är i dessa svängar, hur vet man om man har otur när det går kasst eller om man bara har tur när det går bra? Citera
Drunken_Penguin Postad 3 Juli , 2008 Rapport Postad 3 Juli , 2008 Tur och otur är inte det enda som avgör hur ditt pokerspelande går. Beroende på motstånd, hur du mår och liknande kommer dina resultat att förändras, även om du får lika bra kortsnitt över två olika perioder. Du kan inte styra över hur korten faller, men vilka motståndare du möter (om du spelar cash game) och hur du mår när du spelar är fullt kontrollerbara variabler. Citera
Y3a Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Är inte allt som inte går som det skall i poker otur? Citera
fotbollsskon Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 Är inte allt som inte går som det skall i poker otur? Hoppas verkligen du är oseriös . Annars tror jag att du missat poängen med poker. Citera
Recommended Posts