ulaf Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Tror han sysslar mest med grävlingsjakt nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Tror han sysslar mest med bäverjakt nuförtiden. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 20 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Smygbumbar, är det dags för comeback? Jag har iaf saknat er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Smygbumbar, är det dags för comeback? Jag har iaf saknat er Det som du sa. fast jag till dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Hur går handbollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 Smygbumbar, är det dags för comeback? Jag har iaf saknat er Haha, vilken tease:-) Klart du ska börja skriva igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Tjena zummi, tänkte du någonsin blocka upp mig på msn? Tyckte vi hade ett fint samtal en gång i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 kaffeD ska åka ner till malmö imorgon och stöka sen spela ME på malmö open annars blir jag typ sur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Smygbumbar, är det dags för comeback? Jag har iaf saknat er hur går de med comebacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Kanon zumsar... När du duschat klart bokar vi barca... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 5 Mars , 2012 Rapport Share Postad 5 Mars , 2012 bump. var ääär du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 Heeeeeyoh, det var inte igår! Det har hänt en hel del sedan sist och efter ett långt, mycket långt pokeruppehåll så har jag faktiskt grindat en hel del turneringar senaste två veckorna. Fick ikväll besegra 3,5k spelare i en turnering med ett inköp värt lika mycket som två skorpor. För att fira så passade jag precis på att anmäla mig till en fallskärmskurs till början av sommaren Lurigt att summera livssituationen i dagsläget. Börjat plugga i Uppsala, trivs som handen i handsken och känner att jag faktiskt gör något vettigt. Nu när poker (okej, turneringar) är riktigt roligt igen så är tanken att försöka klämma in en del grind. Jag känner dock hur pokerträskets taskiga rutiner börjar smyga sig på efter bara någon vecka och det är något jag vill jobba på, att kunna leva sunt trots de märkliga arbetstiderna. En intressant sak är att jag är 100% säker på att jag är en mycket bättre spelare nu efter uppehållet än innan. Det är mycket i mitt turneringsspel som är annorlunda men också hela approachen till poker, ekonomi och livet. Tror att det kommer göra mycket för det långsiktiga. Kanske mer om detta senare. Skulle egentligen inte ha något emot att skriva lite igen men har förmodligen inte mycket att tillföra och osäker på hur mycket jag heller skulle få ut av det. Kanske river igång en dagbok med en pokrande vän som jag förhoppningsvis flyttar ihop med men får se helt enkelt. Dagens upptäckt är att kiwi ska ätas med skal (!!) och det är något jag tänker predika stenhårt för kommande veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 edit. Hoppas du inte är sur för att vi försökte ta era fina solstolar på PL... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Mars , 2012 Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 edit. Hoppas du inte är sur för att vi försökte ta era fina solstolar på PL... FRAMFÖRALLT att du jobbat på din engelska brytning för att reppa Österrike! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts