Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Livet kan vara bra intressant ibland. Livet ska levas och vad alla kan konstatera är väl att...

 

 

Imorgon ska jag upp 07.09 för att tagga inför handledarkurs som slutar 12.30. 13.00 har jag samling för handbollsmatch i Borlänge. Beräknar att vara hemma vid 19.00 (om jag inte tvingas att vara kvar på dammatch) för att därefter njuta av ett par människors umgänge och xx(x?) människors "umgänge". :-)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad tycker herr Kaffedopp om följande låt

 

Vet inte riktigt vad jag tycker, får återkomma där.

 

 

 

Känns som att det är dags för några förändringar i livet. Trivs bra på sättet jag lever nu men livet är för kort för att bara ha det trivsamt.:-)

 

Kikat runt på lägenheter i Enköping och fastnade spontant för denna:

http://www.hemnet.se/beskrivning/542550?r=3

 

Tankar? Månadshyran är givetvis ett gigantiskt minus men i övrigt gillar jag den starkt. 0% i föreningen, hur mycket suger det?

 

 

Har även dragit av startskottet för att försöka ta körkort. Nu när både bilköp och lägenhetsköp står för dörren så vore det bra om min spelmotivation återfanns, just nu spelar jag ingenting.:oops:

 

 

Två roliga helgdagar bakom mig och känner mig faktiskt inte alls så sliten som jag borde göra. Nu ska jag tända ett par doftljus, dämpa belysningen, fixa varm dryck. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Jag har länge bävat och hoppats om att inte falla i fällan men pressen blev för tung och kraven för höga. Jag gjorde mitt bästa men ibland räcker det inte.

 

Det är med djup sorg i hjärtat som jag tvingas meddela:

 

 

Jag har skaffat Facebook..........:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Jag har länge bävat och hoppats om att inte falla i fällan men pressen blev för tung och kraven för höga. Jag gjorde mitt bästa men ibland räcker det inte.

 

Det är med djup sorg i hjärtat som jag tvingas meddela:

 

 

Jag har skaffat Facebook..........:shock:

 

Wiiiieeee :ola: :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Jag har länge bävat och hoppats om att inte falla i fällan men pressen blev för tung och kraven för höga. Jag gjorde mitt bästa men ibland räcker det inte.

 

Det är med djup sorg i hjärtat som jag tvingas meddela:

 

 

Jag har skaffat Facebook..........:shock:

 

skrämmande likt min flickvän. befarade det värsta men det var ju bara fejs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har också börjat ställa klockan på x.x9 efter att du nämnde det nån annan gång.

Jag kan säga att det finns inte en chans att jag ställer klockan på annat. Det har blivt en reflex och om jag ser att någon annan har ställt larm på x.x0 så måste jag kontrollera mig för att inte gå och ändra.:-)

Köpa i Enköping???

Enbart lätta funderingar men när man läser om hur NV springer på tiotals visningar känner jag att jag åtminstone kan slaska till på en.

Hyran var ju brutal, hyresrätt á samma kvadrat lär väl inte ligga så långt ifrån i månadskostnad?

 

Vad har du för framtidsplaner?

Jo precis, problemet är att min framtdsförhållning kan liknas med ett dagisbarn så jag har inte ställt mig i någon bostadskö. =/

 

Bra fråga som jag inte har något bra svar på, det mesta står och väger.

Man känner sig ju löjlig när man precis budade 2.175.000 för en 39kvm, när du får ett slott för så mycket mindre...

Efter diverse propbets i GC så ska du se att lägenheten i Enköping står i ditt namn innan jag hinner blinka.

Not so hidden sas

 

Mvh

NickeVegas

Instaboka GC, får inte missas!

Wiiiieeee :ola: :ola:

Skicka vänförfrågan då...:cry:

 

 

skrämmande likt min flickvän. befarade det värsta men det var ju bara fejs!

Du verkar ha en skön tjej, hoppas du gjorde någon smaskig kontring.:-)

Terror-addad! 8-)

 

+1. (not so hidden)

 

Svårt att bli baller via banklån. Not...

 

Och jag har addat zumsar på fejjan. :)

Mycket trevligt! =)

 

 

 

Blev precis bestämt att jag drar upp till Orsa i ett par dagar för skidåkning. Härlig uppladdning innan GC, tänker inte ens jinxa och be om att slippa brutna ben. Kommer förmodligen hem under lördagen, hinner packa och spela en handbollsmatch för att sedan hoppa på flyget. Ber på förhand om ursäkt om jag sover på planet på väg ner.:-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten!

Ser gärna att alla trevliga nissar som jag har stött på under diverse fylleresor tar sig i kragen och addar så att man kan styra nya episka resor. Har ju ingen koll på vad legendariska kungar som ovanstående skribenter (meta, gretko och ante) nickar IRL.:-) Var inte blyga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten!

Ser gärna att alla trevliga nissar som jag har stött på under diverse fylleresor tar sig i kragen och addar så att man kan styra nya episka resor. Har ju ingen koll på vad legendariska kungar som ovanstående skribenter (meta, gretko och ante) nickar IRL.:-) Var inte blyga! Nickar Rasmus Åkerblom.

 

Din kompis var det va? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är verkligen helt borta på resan och har många frågetecken obesvarade men är desto mer taggad och förlitar mig på att pappa Niklas styr upp det hela. =)

 

Får klämma in en brag att jag precis upptäckte att mina badshorts har blivit på tok för stora. Är fortfarande långt ifrån redo för beachen men det är ändå ett gott tecken att jag är på rätt väg och att nyttighetslockdownen faktiskt fungerar.

 

Ska börja packa nu hade jag tänkt. Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har inte spelat alls under hela januari i stort sett men efter två veckor på GC kanske jag kan få upp spelsuget igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...