Roob Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Otroligt fin avslutning på en söndag WPWPWPWP! Citera
Zumsar Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 TACK för alla gratulationer, jättekul att folk inte avskyr en turande donk, eller åtminstone inte visar det! Värmde extremt att läsa alla gratulationer, tack ännu en gång! Nej, var ju ett tag sen . Får skylla på sjukdomen, hela livet har ju typ varit "on hold" sedan oktober. Är mycket bättre nu iaf, känns verkligen som om jag snart är helt frisk(fast det har jag sagt, och fått äta upp, minst 2 ggr tidigare). När jag är frisk tycker jag vi får ta och grinda lite ? Fan va soft! Jag måste också kvala inte till nån liveturre. Även om man inte är någon turrespelare så har man all tid och så. Måste ju gå att klonka in sig i nån. Och supergrattis till nattens finfina klonk! Klart vi ska grinda lite, se till att krya på dig ordentligt först bara! =) Lirade enbart två turneringar ikväll för avkopplings skull medan jag kikade på lite film och mest försökte uppskatta gårdagen så att jag har njutit lite när vinden vänder. Första turneringen var ett EPT-kval på Everest till EPT Köpenhamn i februari. $215 inköp och 57 deltagare (övervärde på $600 ) och enbart pris till ettan. Paketets värde var $12.000. KLONK! Vinnare: Kaffedopp Den andra turneringen var iPokers High Roller Monday 50k med ett inköp på $530 och 88 deltagare (övervärde $6000 ) där vinnaren plockade hem $15.000. KLONK! Vinnare: Kaffedopp Vet inte vad jag ska skriva riktigt, givetvis känns det bra att få vinna alla turneringar jag ställde upp i ikväll. Det som oroar mig dock är att jag förmodligen inte riktigt inser hur sjukt tur jag har haft, vilket otroligt flyt osv. Detta kommer jag dock att inse vid nästa down swing, så oroa er inte för det. Måste äta något nu, inte ätit sedan 18-tiden (vilket blev frukost) så känner att det skulle sitta fint med något i magen. Sedan blir det nog lite film och därefter sömn. Ska lägga upp närmaste tidens resor, eftersom jag turat oförskämt mycket i diverse kval har jag inte riktigt koll på allt var/när men ganska säker på att ingenting krockar iaf. Nu vet jag hur Ola känner sig! =) Citera
speltorsk_LOL Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Nu blev det nästan för mycket, Men om nån förtjänar det så är det du!! Du är verkligen en bra förebild samt en väldigt sympatisk grabb! Keep on rocking Z! Mvh Citera
-PK- Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Herrejävlar Zumsar, detta är utan konkurrens det absolut sjukaste jag någonsin sett:-D Sjukt vackert! Grattis! Citera
Poddna Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Stort Grattis! Hoppas det fortsätter att gå bra för dig! Citera
jozoa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Men fan va sick, när ska det bli min tur att rövknulla fru fortuna? Sjukt sick att jag som vanligt inte får ligga... Citera
uo Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Grattis! Keep up the good work, du verkar ha fötterna på jorden! Härligt med lite klonk, seems like you deserve it! Citera
o_x_e_n Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Kan bara instämma .....helt sick är du:mrgreen: GRATTIS Citera
trixxan Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Satan, bara och fortsätta så länge du har den medvinden lär du inte komma annat än först. Anyway.. Grattis Citera
starsonmars Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Haha, alltså vafan händer här egentligen? Siiick! Grattis! Citera
tordi Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Haha fyfan vad sjukt! Jättegrattis! Citera
Myt4z Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Satan vilka resultat, grymt. Grattis igen! Citera
Whoosa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Sjukt mycket grattis! Enorma prestationer. Hoppas turen följer med dig live, skillsen finns redan där :] Citera
Sladdafan Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Stort grattis! O hälsa brossan lycka till Citera
Zeberdeee Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Conrtags igen Verkligen sjukt Citera
Recommended Posts